0
Your Καλαθι
Διαδικτυακές κριτικές
Σύμμαχος ή εφιάλτης;
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας είναι η online φήμη της, το τι δηλαδή λένε ή γράφουν γι' αυτή στο διαδίκτυο. Από τα πρώτα πράγμαια που κοιτάζει κάποιος που θέλει να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο ή να δειπνήσει σε εστιατόριο και όχι μόνο (οι βασικές αρχές διαχείρισης κριτικών είναι οι ίδιες αναμαρτήτως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται μια εταιρεία), είναι οι κριτικές (reviews).
Με τις κριτικές (ή αξιολογήσεις) καταπιάνεται και το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Μέσα από τις σελίδες του θα μάθουμε μεταξύ άλλων:
- Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές;
- Γιατί θα πρέπει να απαντάμε;
- Πώς να απαντήσουμε σε μια αρνητική, μια θετική ή μια ανάμεικτη κριτική;
- Σε ποια λάθη υποπίπτουμε συνήθως όταν απαντάμε σε μια κριτική;
- Πώς να διαχειριστούμε παράλογες ή fake κριτικές;
- Πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να γράψουν κριτική;
Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο, με πληθώρα παραδειγμάτων, που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη φήμη σας και κατ' επέκταση την κερδοφορία σας. Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να δείτε τις κριτικές ως σύμμαχο, όχι ως εφιάλτη.
Περιεχόμενα:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΦΗΜΗΣ
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΜΕ
ΚΡΙΤΙΚΕΣ και STREISAND EFFECT
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΣΩΣΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΛΑΘΗ
ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΩΦΕΛΕΙΕΣ 5 ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΑΝΑΜΕΙΚΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΨΕΥΔΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΕΥΔΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
TRIPADVISOR. Η ΜΕΚΚΑ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗΣ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗΣ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Με τις κριτικές (ή αξιολογήσεις) καταπιάνεται και το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Μέσα από τις σελίδες του θα μάθουμε μεταξύ άλλων:
- Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές;
- Γιατί θα πρέπει να απαντάμε;
- Πώς να απαντήσουμε σε μια αρνητική, μια θετική ή μια ανάμεικτη κριτική;
- Σε ποια λάθη υποπίπτουμε συνήθως όταν απαντάμε σε μια κριτική;
- Πώς να διαχειριστούμε παράλογες ή fake κριτικές;
- Πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να γράψουν κριτική;
Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο, με πληθώρα παραδειγμάτων, που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη φήμη σας και κατ' επέκταση την κερδοφορία σας. Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να δείτε τις κριτικές ως σύμμαχο, όχι ως εφιάλτη.
Περιεχόμενα:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΦΗΜΗΣ
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΜΕ
ΚΡΙΤΙΚΕΣ και STREISAND EFFECT
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΣΩΣΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΛΑΘΗ
ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΩΦΕΛΕΙΕΣ 5 ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΑΝΑΜΕΙΚΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΨΕΥΔΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΕΥΔΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
TRIPADVISOR. Η ΜΕΚΚΑ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗΣ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗΣ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις