Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Εφαρμογή στον τουρισμό
Έκπτωση
20%
Τιμή Εκδότη: 26.00
20.80
Τιμή Πρωτοπορίας
+
405948
Εκδόσεις: Σταμούλης
Σελίδες:344
Επιμελητής:ΜΠΟΝΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ
Ημερομηνία Έκδοσης:01/05/2013
ISBN:9789603519331
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

"Ο καταναλωτής είναι βασιλιάς. Οι επιθυμίες του είναι νόμοι και οι παραξενιές του πλουτίζουν ή καταστρέφουν τους εμπόρους και τους παραγωγούς. Όποιος κερδίσει την εμπιστοσύνη του κυριαρχεί και όποιος τη χάνει χάνεται."

Τάδε έφη Charles Parlin, ο πατέρας της έρευνας μάρκετινγκ, πριν έναν αιώνα περίπου. Λόγια που αναμφίβολα συνοψίζουν τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ ακόμη και σήμερα που ζούμε σ' έναν κόσμο υπηρεσιών που βιώνει επαναστατικές αλλαγές.

Στην Ελλάδα, σ' αυτόν τον κόσμο υπηρεσιών, ο τουρισμός αποτελεί πρωταγωνιστή, αλλά και αιμοδότη του ΑΕΠ της χώρας. Μόνο που σήμερα ο ελληνικός τουρισμός έχει ανάγκη από την επιστήμη του μάρκετινγκ περισσότερο από ποτέ. Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι πασιφανές ότι λογικές του παρελθόντος δεν έχουν πια καμία θέση. Η Ελλάδα των "rooms to let" πρέπει οπωσδήποτε να γυρίσει σελίδα και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική.

Στην αγορά, υπάρχουν τριών ειδών επιχειρήσεις: αυτές που καινοτομούν, αυτές που ακολουθούν και αυτές που αναρωτιούνται τι έγινε. Όσοι επιλέξουν να ανήκουν στην πρώτη ομάδα, τότε έχουν ένα σοβαρό λόγο να διαβάσουν αυτό το βιβλίο. Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο εφαρμογής του μάρκετινγκ στον τομέα των υπηρεσιών από τον Ι. Πρωτοπαπαδάκη, συγγραφέα των bestsellers "Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3", που έχει μελετήσει σε βάθος τα μυστικά επιτυχίας και τις πρακτικές μάρκετινγκ μερικών εκατοντάδων ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων.

Περιεχόμενα

Πρόλογος
1. Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
2. Μάρκετινγκ τουριστικών υπηρεσιών
3. Ο ρόλος του μάρκεντινγκ στον στρατηγικό σχεδιασμό
4. Το περιβάλλον του μάρκετινγκ
5. Έρευνα μάρκετινγκ
6. Συμπεριφορά καταναλωτή
7. Τμηματοποίηση - Στόχευση - Τοποθέτηση αγοράς
8. Σχεδιασμός και διαχείριση προϊόντων
9. Η σημασία της ποιότητας στη διατήρηση πελατών
10. Εσωτερικό μάρκετινγκ
11. Τιμολόγηση προϊόντων
12. Κανάλια διανομής
13. Προβολή προϊόντων
14. Προβολή προϊόντων: διαφήμιση
15. Προβολή προϊόντων: άμεσο μάρκετινγκ & προώθηση πωλήσεων
16. Προβολή προϊόντων: προσωπική πώληση
17. Προβολή προϊόντων: δημόσιες σχέσεις
Βιβλιογραφία

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!