0
Your Καλαθι
Η μοντελοποίηση και οι θεωρίες μάθησης στις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση
Οι επιπτώσεις τους στη διδακτική-εκπαιδευτική τεχνολογία
Νέες τεχνολογίες και εκπαίδευση 4
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
[...] Στο βιβλίο περιγράφονται τα στάδια Επίλυσης Προβλήματος, ενταγμένου στην Υπολογιστική Επιστήμη, ενσωματώνοντας τα παραπάνω χωρίς ακυρωτικά μείγματα και υποτιθέμενους Επιστημονικούς εξισωτισμούς που ασφαλώς δεν έχουν ωφελήσει την εισαγωγή των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση.
Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να διερευνήσει τη σχέση των υπολογιστικών περιβαλλόντων με τη μοντελοποίηση, το πλαίσιο στηρίγματος, το μεταγνωστισμό και τις θεωρίες μάθησης ώστε η Εκπαίδευση στις Επιστήμες να καταστεί διεπιστημονική, στα κοινά σύνορα του γνωστικού αντικειμένου, της Υπολογιστικής επιστήμης, της Παιδαγωγικής, της Διδακτικής πρακτικής, της γνωσιακής (γνωστικής) επιστήμης, της επιστημολογίας και της θεωρίας της πληροφορίας, ενώ ταυτόχρονα θα οριοθετεί επιστημονικά την Εκπαιδευτική Τεχνολογία στο πλαίσιο της Υπολογιστικής Επιστήμης.
Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να διερευνήσει τη σχέση των υπολογιστικών περιβαλλόντων με τη μοντελοποίηση, το πλαίσιο στηρίγματος, το μεταγνωστισμό και τις θεωρίες μάθησης ώστε η Εκπαίδευση στις Επιστήμες να καταστεί διεπιστημονική, στα κοινά σύνορα του γνωστικού αντικειμένου, της Υπολογιστικής επιστήμης, της Παιδαγωγικής, της Διδακτικής πρακτικής, της γνωσιακής (γνωστικής) επιστήμης, της επιστημολογίας και της θεωρίας της πληροφορίας, ενώ ταυτόχρονα θα οριοθετεί επιστημονικά την Εκπαιδευτική Τεχνολογία στο πλαίσιο της Υπολογιστικής Επιστήμης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις