0
Your Καλαθι
Το σχολείο και οι κοινωνιολογίες του ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Έκπτωση
50%
50%
Περιγραφή
Πολλές και διαφορετικές αναλύσεις για το σχολείο και για τις κοινωνιολογίες του. Το βιβλίο χωρίζεται σε ενότητες: Η επινόηση της σχολικής μορφής, Σχολική επανάσταση και ανισότητες, Οι μηχανισμοί της σχολικής επιλογής, Οικογένειες και μαθητές, Το τοπικό πλαίσιο, Η σημασία του σχολείου. Αναφορά στους νέους τρόπους επιλογής, στις οικογενειακές στρατηγικές και στις προβληματικές σχέσεις που αναπτύσσονται.
Μέσα σε αυτές τις σελίδες, η συλλογή αυτή, που συντάχθηκε
πρωτίστως για τους φοιτητές του πρώτου πανεπιστημιακού κύκλου,
προτείνει εγχειρίδια σύνθεσης των γνώσεων και ένα φάσμα έργων
αναφοράς και μεθοδολογίας. Το σχολείο και οι κοινωνιολογίες
του: πολλές και διάφορες αναλύσεις γι' αυτό, επειδή σε καμιά
στιγμή της ιστορίας του και σε κανένα από τα αποτελέσματά του
το σχολείο δεν ανατάσσεται σε μία μόνο λειτουργία. Πότε
γεννήθηκε αυτός ο ιδιαίτερος τρόπος να κοινωνικοποιούμε τα
παιδιά πηγαίνοντάς τα στο σχολείο; Αφού έγινε ο κυρίαρχος
τρόπος κοινωνικοποίησης, πώς το σχολείο χρησιμεύει για να
εκδημοκρατίσουμε την πρόσβαση στη γνώση διατηρώντας τις
ανισότητες; Αυτά είναι τα παράδοξα του "δημοκρατικού σχολείου"
που αναλύουν οι σύγχρονοι κοινωνιολόγοι, τη λαμπρή σύνθεση των
οποίων προσφέρει αυτό το έργο: ποιοι οι νέοι τρόποι επιλογής,
ποιες στρατηγικές αναπτύσσονται από τις οικογένειες, γιατί
αναπτύσσουν προβληματικές σχέσεις οι μαθητές με το σχολείο,
ποια η σημασία που δόθηκε από την τοπική διαχείριση στα
σχολεία. Τόσα αδιάσειστα στοιχεία που μας καλούν να καταλάβουμε
το πολιτικό και κοινωνικό παιχνίδι που παίζεται μέσα από το
σχολείο.
Μέσα σε αυτές τις σελίδες, η συλλογή αυτή, που συντάχθηκε
πρωτίστως για τους φοιτητές του πρώτου πανεπιστημιακού κύκλου,
προτείνει εγχειρίδια σύνθεσης των γνώσεων και ένα φάσμα έργων
αναφοράς και μεθοδολογίας. Το σχολείο και οι κοινωνιολογίες
του: πολλές και διάφορες αναλύσεις γι' αυτό, επειδή σε καμιά
στιγμή της ιστορίας του και σε κανένα από τα αποτελέσματά του
το σχολείο δεν ανατάσσεται σε μία μόνο λειτουργία. Πότε
γεννήθηκε αυτός ο ιδιαίτερος τρόπος να κοινωνικοποιούμε τα
παιδιά πηγαίνοντάς τα στο σχολείο; Αφού έγινε ο κυρίαρχος
τρόπος κοινωνικοποίησης, πώς το σχολείο χρησιμεύει για να
εκδημοκρατίσουμε την πρόσβαση στη γνώση διατηρώντας τις
ανισότητες; Αυτά είναι τα παράδοξα του "δημοκρατικού σχολείου"
που αναλύουν οι σύγχρονοι κοινωνιολόγοι, τη λαμπρή σύνθεση των
οποίων προσφέρει αυτό το έργο: ποιοι οι νέοι τρόποι επιλογής,
ποιες στρατηγικές αναπτύσσονται από τις οικογένειες, γιατί
αναπτύσσουν προβληματικές σχέσεις οι μαθητές με το σχολείο,
ποια η σημασία που δόθηκε από την τοπική διαχείριση στα
σχολεία. Τόσα αδιάσειστα στοιχεία που μας καλούν να καταλάβουμε
το πολιτικό και κοινωνικό παιχνίδι που παίζεται μέσα από το
σχολείο.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις