0
Your Καλαθι
Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες
Επαυξημένη έκδοση
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το παρόν εγχειρίδιο παρουσιάζει συνοπτικά και με σαφήνεια τριάντα επτά στοχαστές και στοχάστριες που έχουν προτείνει παιδαγωγικά προκλητικές οπτικές στην εκπαίδευση. Σε αυτούς και αυτές περιλαμβάνονται στοχαστές στο πεδίο της κοινωνιολογίας (Bourdieu, Foucault, Mezirow, Bernstein), θεωρητικοί που αμφισβήτησαν την ορθοδοξία της σχολικής φοίτησης (Holt, Darling-Hammond) και άλλοι και άλλες, σημαντικοί και σημαντικές στοχαστές και στοχάστριες που με τα γραπτά τους συνέβαλαν στη διαμόρφωση του τρόπου που αντιμετωπίζουμε τη διδακτική και τη μάθηση.
Αποτελεί βασικό ανάγνωσμα για όσους και όσες εκπαιδεύονται σε πανεπιστημιακά ή σχολικά προγράμματα αρχικής εκπαίδευσης, προκειμένου να διδάξουν σε διαφορετικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα ?συμπεριλαμβανομένης της προσχολικής αγωγής και της εκπαίδευσης ενηλίκων? όπως επίσης και για φοιτητές παιδαγωγικής, τόσο προπτυχιακούς όσο και μεταπτυχιακούς.
Περιέχει: Εισαγωγή - Abraham Maslow: Ο Πατέρας του Αμερικανικού Ανθρωπισμού - Carl Rogers: Ο Πατέρας της Πελατοκεντρικής Θεραπείας - A. S. Neill: Ελευθέρια στη Μάθηση - John Goodlad: Η Ανανέωση της Διδασκαλίας και της Μάθησης, των Σχολείων και της Εκπαίδευσης των Εκπαιδευτικών - Basil Bernstein: Γλωσσικοί Κώδικες, Κοινωνική Τάξη, Παιδαγωγική και Αναλυτικά Προγράμματα - Pierre Bourdieu: Θεωρία της Κοινωνίας - Michel Foucault: Εξουσία, Επιτήρηση, Πειθαρχία και Έλεγχος στην Εκπαίδευση - Νel Noddings: Η Φροντίδα στην Εκπαίδευση - Lawrence Stenhouse: Σύνδεση του Αναλυτικού Προγράμματος με τη Θεωρία, την Έρευνα και την Πράξη - Henry Giroux: Κριτική Παιδαγωγική - Howard Gardner: Πολλαπλή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - John Holt: Αποσχολειοποίηση ή Κατ’ Οίκον Εκπαίδευση – Bell Hooks: Η Εκπαίδευση ως Πρακτική Ελευθέριας - Jack Mezirow: Μετασχηματίζουσα Μάθηση - Linda Darling-Hammond: Ισότητα στην Εκπαίδευση - Πολίτικες, Δάσκαλοι και Διδασκαλία - Ivan Illich: Κοινωνία Χωρίς Σχολεία: Αμφισβητώντας την Έννοια του Σχολείου - Loris Malaguzzi: Η Εμπειρία του Reggio Emilia - Michael Apple: Ιδεολογία, Γνώση, Εξουσία και Αναλυτικό Πρόγραμμα - John Dewey: Μια Δημοκρατική Έννοια της Μάθησης - Maria Montessori: Απελευθέρωση του Παιδιού - Jean Piaget: Κατανόηση του Νου του Παιδιού - Lev Vygotsky: Μια Πρώιμη Οπτική Κοινωνικού Εποικοδομητισμού - B.F. Skinner: Ο Πατέρας της Συντελεστικής/Λειτουργικής Εξαρτημένης Μάθησης - Benjamin Bloom: Μάθηση μέσω Ταξινομιών - Malcolm S. Knowles: Εννοιολογική Πλαισίωση της Μάθησης Ενηλίκων - Jerome Bruner: Εξέλιξη των Θεωριών Μάθησης - Albert Bandura: Μάθηση μέσω Παρατήρησης - Urie Bronfenbrenner: Η Οικολογία της Ανθρώπινης Ανάπτυξης - Paulo Freire: Καταπίεση, Ελευθέρια και Κριτικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση - Donald Schon: Στοχασμός και Μάθηση - David Kolb: Θεωρία Εμπειρικής Μάθησης - Jean Lave & Etienne Wenger: Κοινωνικά Εγκαθιδρυμένη Μάθηση και Κοινότητες Πρακτικής - Barak Rosenshine: Αρχές της Διδασκαλίας - Daniel Goleman: Συναισθηματική Νοημοσύνη - Guy Claxton: Η Δύναμη της Μάθησης - Dylan Wiliam: Αξιολόγηση για τη Μάθηση - Carol Dweck: Νοοτροπίες και Κίνητρα - Επίλογος
Αποτελεί βασικό ανάγνωσμα για όσους και όσες εκπαιδεύονται σε πανεπιστημιακά ή σχολικά προγράμματα αρχικής εκπαίδευσης, προκειμένου να διδάξουν σε διαφορετικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα ?συμπεριλαμβανομένης της προσχολικής αγωγής και της εκπαίδευσης ενηλίκων? όπως επίσης και για φοιτητές παιδαγωγικής, τόσο προπτυχιακούς όσο και μεταπτυχιακούς.
Περιέχει: Εισαγωγή - Abraham Maslow: Ο Πατέρας του Αμερικανικού Ανθρωπισμού - Carl Rogers: Ο Πατέρας της Πελατοκεντρικής Θεραπείας - A. S. Neill: Ελευθέρια στη Μάθηση - John Goodlad: Η Ανανέωση της Διδασκαλίας και της Μάθησης, των Σχολείων και της Εκπαίδευσης των Εκπαιδευτικών - Basil Bernstein: Γλωσσικοί Κώδικες, Κοινωνική Τάξη, Παιδαγωγική και Αναλυτικά Προγράμματα - Pierre Bourdieu: Θεωρία της Κοινωνίας - Michel Foucault: Εξουσία, Επιτήρηση, Πειθαρχία και Έλεγχος στην Εκπαίδευση - Νel Noddings: Η Φροντίδα στην Εκπαίδευση - Lawrence Stenhouse: Σύνδεση του Αναλυτικού Προγράμματος με τη Θεωρία, την Έρευνα και την Πράξη - Henry Giroux: Κριτική Παιδαγωγική - Howard Gardner: Πολλαπλή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - John Holt: Αποσχολειοποίηση ή Κατ’ Οίκον Εκπαίδευση – Bell Hooks: Η Εκπαίδευση ως Πρακτική Ελευθέριας - Jack Mezirow: Μετασχηματίζουσα Μάθηση - Linda Darling-Hammond: Ισότητα στην Εκπαίδευση - Πολίτικες, Δάσκαλοι και Διδασκαλία - Ivan Illich: Κοινωνία Χωρίς Σχολεία: Αμφισβητώντας την Έννοια του Σχολείου - Loris Malaguzzi: Η Εμπειρία του Reggio Emilia - Michael Apple: Ιδεολογία, Γνώση, Εξουσία και Αναλυτικό Πρόγραμμα - John Dewey: Μια Δημοκρατική Έννοια της Μάθησης - Maria Montessori: Απελευθέρωση του Παιδιού - Jean Piaget: Κατανόηση του Νου του Παιδιού - Lev Vygotsky: Μια Πρώιμη Οπτική Κοινωνικού Εποικοδομητισμού - B.F. Skinner: Ο Πατέρας της Συντελεστικής/Λειτουργικής Εξαρτημένης Μάθησης - Benjamin Bloom: Μάθηση μέσω Ταξινομιών - Malcolm S. Knowles: Εννοιολογική Πλαισίωση της Μάθησης Ενηλίκων - Jerome Bruner: Εξέλιξη των Θεωριών Μάθησης - Albert Bandura: Μάθηση μέσω Παρατήρησης - Urie Bronfenbrenner: Η Οικολογία της Ανθρώπινης Ανάπτυξης - Paulo Freire: Καταπίεση, Ελευθέρια και Κριτικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση - Donald Schon: Στοχασμός και Μάθηση - David Kolb: Θεωρία Εμπειρικής Μάθησης - Jean Lave & Etienne Wenger: Κοινωνικά Εγκαθιδρυμένη Μάθηση και Κοινότητες Πρακτικής - Barak Rosenshine: Αρχές της Διδασκαλίας - Daniel Goleman: Συναισθηματική Νοημοσύνη - Guy Claxton: Η Δύναμη της Μάθησης - Dylan Wiliam: Αξιολόγηση για τη Μάθηση - Carol Dweck: Νοοτροπίες και Κίνητρα - Επίλογος
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις