0
Your Καλαθι
Ταξίδι στα Μουσικά Σχολεία
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Η Μουσική για κάθε άνθρωπο είναι ένα ταξίδι, που ενδέχεται να ξεκινάει ίσως και πριν τη γέννησή του, στην περίπτωση που η μητέρα του κατά την εγκυμοσύνη τραγουδούσε ή έστω άκουγε οργανικά ή φωνητικά κομμάτια. Η διάρκεια αυτού του ταξιδιού θα μπορούσε να κρατήσει για μια ολόκληρη ζωή.
Για ένα παιδί πάλι η έννοια της μουσικής, σαφώς άυλη και αρκετά αφηρημένη, έχει παρόλα αυτά τη δύναμη να αποτελέσει μια συναρπαστική περιπέτεια, αν προσφερθεί με τον σωστό τρόπο μέσα σε ένα εναρμονισμένο ηχητικά αλλά και καλλιτεχνικά περιβάλλον.
Ειδικά τα τελευταία χρόνια τόσο οι οργανωμένες μουσικοπαιδαγωγικές μέθοδοι, όσο και οι διάφορες ερευνητικές δράσεις αλλά και ιδιωτικές πρωτοβουλίες έχουν αποδείξει το εξής: η Τέχνη των ήχων μπορεί να αποτελέσει για τα παιδιά (κι από τη βρεφική τους ηλικία ακόμη) όχι μόνο έναν δυνατό πόλο έλξης, αλλά και μια παντοτινή αγάπη! Βέβαια στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση η Μουσική συμπεριλαμβάνεται στο γενικότερο πρόγραμμα μαθημάτων, εισάγοντας τα παιδιά αυτής της ηλικίας σε βασικές έννοιές της. Αυτές προσφέρονται στους μαθητές συχνά και με βιωματικό/παιγνιώδη τρόπο από μουσικολόγους και δασκάλους μουσικής, οι οποίοι εργάζονται σε αυτή τη βαθμίδα. Μάλιστα κατά καιρούς ακουγόταν ότι υπήρχε πιθανότητα να ξεκινήσουν τα Μουσικά Δημοτικά σχολεία όπου εκεί οι μαθητές θα παρακολουθούσαν περισσότερα και πιο εξειδικευμένα μαθήματα μουσικής (π.χ. όργανα, ορχηστρικά και φωνητικά σύνολα κ.ά.). Όμως μέχρι σήμερα κάτι τέτοιο δεν έχει υλοποιηθεί, γεγονός που οφείλεται βέβαια σε διάφορους λόγους. Ευτυχώς στον χώρο της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τα δεδομένα είναι αρκετά διαφορετικά.
Περιεχόμενα:
Εισαγωγή
Προφορικά
Φωνητική ικανότητα
Ακουστική/φωνητική ικανότητα
Ακουστική ικανότητα
Ρυθμός
Γραπτά
Διάκριση ηχοχρωμάτων
Παράρτημα
Απαντήσεις προφορικών
Απαντήσεις γραπτών
Βιβλιογραφία
Βιογραφικά σημειώματα
Για ένα παιδί πάλι η έννοια της μουσικής, σαφώς άυλη και αρκετά αφηρημένη, έχει παρόλα αυτά τη δύναμη να αποτελέσει μια συναρπαστική περιπέτεια, αν προσφερθεί με τον σωστό τρόπο μέσα σε ένα εναρμονισμένο ηχητικά αλλά και καλλιτεχνικά περιβάλλον.
Ειδικά τα τελευταία χρόνια τόσο οι οργανωμένες μουσικοπαιδαγωγικές μέθοδοι, όσο και οι διάφορες ερευνητικές δράσεις αλλά και ιδιωτικές πρωτοβουλίες έχουν αποδείξει το εξής: η Τέχνη των ήχων μπορεί να αποτελέσει για τα παιδιά (κι από τη βρεφική τους ηλικία ακόμη) όχι μόνο έναν δυνατό πόλο έλξης, αλλά και μια παντοτινή αγάπη! Βέβαια στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση η Μουσική συμπεριλαμβάνεται στο γενικότερο πρόγραμμα μαθημάτων, εισάγοντας τα παιδιά αυτής της ηλικίας σε βασικές έννοιές της. Αυτές προσφέρονται στους μαθητές συχνά και με βιωματικό/παιγνιώδη τρόπο από μουσικολόγους και δασκάλους μουσικής, οι οποίοι εργάζονται σε αυτή τη βαθμίδα. Μάλιστα κατά καιρούς ακουγόταν ότι υπήρχε πιθανότητα να ξεκινήσουν τα Μουσικά Δημοτικά σχολεία όπου εκεί οι μαθητές θα παρακολουθούσαν περισσότερα και πιο εξειδικευμένα μαθήματα μουσικής (π.χ. όργανα, ορχηστρικά και φωνητικά σύνολα κ.ά.). Όμως μέχρι σήμερα κάτι τέτοιο δεν έχει υλοποιηθεί, γεγονός που οφείλεται βέβαια σε διάφορους λόγους. Ευτυχώς στον χώρο της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τα δεδομένα είναι αρκετά διαφορετικά.
Περιεχόμενα:
Εισαγωγή
Προφορικά
Φωνητική ικανότητα
Ακουστική/φωνητική ικανότητα
Ακουστική ικανότητα
Ρυθμός
Γραπτά
Διάκριση ηχοχρωμάτων
Παράρτημα
Απαντήσεις προφορικών
Απαντήσεις γραπτών
Βιβλιογραφία
Βιογραφικά σημειώματα
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις