0
Your Καλαθι
Διοίκηση επιχειρήσεων εστίασης και ψυχαγωγίας
Ίδρυση, λειτουργία, μάρκετινγκ, χρηματοοικονομικά
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Ποιες είναι οι εµπορικές, λειτουργικές, επιχειρηµατικές και εν γένει διοικητικές παράµετροι που καθιστούν επιτυχηµένη µια επιχείρηση Εστίασης και Ψυχαγωγίας;
Αναδεικνύοντας τους παράγοντες που καθορίζουν τη δηµιουργία, ίδρυση, και λειτουργία µίας επιχείρησης Εστίασης και Ψυχαγωγίας µε σταθερά κερδοφόρα πορεία και παράλληλα καταδεικνύοντας τα σηµεία όπου ελλοχεύουν οι κίνδυνοι της αποτυχίας, το βιβλίο φιλοδοξεί να οδηγήσει τον αναγνώστη στην απάντηση του παραπάνω ερωτήµατος.
Εξετάζονται οι συνθήκες µέσα στις οποίες ανταγωνίζονται οι επιχειρήσεις του κλάδου (εστι-ατόρια, καφετέριες, ψητοπωλεία, µπαρ, catering, κέντρα διασκέδασης, φούρνοι, αλυσίδες συναφών καταστηµάτων, σχετικές επιχειρήσεις εντός ξενοδοχείων, κ.λπ.) σε µια έκδοση η οποία συνδυάζει τη θεωρία µε την πράξη και µπορεί να αποτελέσει:
Ανάγνωσµα για τους φοιτητές των σχολών διοίκησης επιχειρήσεων και βοήθηµα για τους φοιτητές σχολών µε ειδίκευση στο αντικείµενο της Εστίασης και Ψυχαγωγίας, Food & Beverage κ.λπ.
Πρακτικό οδηγό Διοίκησης Μάρκετινγκ, Διοίκησης Λειτουργιών και Χρηµατοοικονοµικής Διοίκησης για επιχειρήσεις Εστίασης και Ψυχαγωγίας
Εγχειρίδιο για τον επιχειρηµατία, είτε δραστηριοποιείται µόνος του είτε µέσω franchise
Βοήθηµα στον νέο ή στον έµπειρο επιχειρηµατία, ο οποίος για πρώτη φορά εισέρχεται στον κλάδο Εστίασης και Ψυχαγωγίας και χρειάζεται να καταστρώσει το επιχειρηµατικό του πλάνο
Καθοδήγηση για τους επαγγελµατίες που συνεργάζονται µε επιχειρήσεις του κλάδου
Ανάγνωσµα για τα πολυάριθµα στελέχη των επιχειρήσεων του κλάδου τα οποία εξειδικεύονται στο µάρκετινγκ, στη λειτουργία ή στα οικονοµικά.
Αναδεικνύοντας τους παράγοντες που καθορίζουν τη δηµιουργία, ίδρυση, και λειτουργία µίας επιχείρησης Εστίασης και Ψυχαγωγίας µε σταθερά κερδοφόρα πορεία και παράλληλα καταδεικνύοντας τα σηµεία όπου ελλοχεύουν οι κίνδυνοι της αποτυχίας, το βιβλίο φιλοδοξεί να οδηγήσει τον αναγνώστη στην απάντηση του παραπάνω ερωτήµατος.
Εξετάζονται οι συνθήκες µέσα στις οποίες ανταγωνίζονται οι επιχειρήσεις του κλάδου (εστι-ατόρια, καφετέριες, ψητοπωλεία, µπαρ, catering, κέντρα διασκέδασης, φούρνοι, αλυσίδες συναφών καταστηµάτων, σχετικές επιχειρήσεις εντός ξενοδοχείων, κ.λπ.) σε µια έκδοση η οποία συνδυάζει τη θεωρία µε την πράξη και µπορεί να αποτελέσει:
Ανάγνωσµα για τους φοιτητές των σχολών διοίκησης επιχειρήσεων και βοήθηµα για τους φοιτητές σχολών µε ειδίκευση στο αντικείµενο της Εστίασης και Ψυχαγωγίας, Food & Beverage κ.λπ.
Πρακτικό οδηγό Διοίκησης Μάρκετινγκ, Διοίκησης Λειτουργιών και Χρηµατοοικονοµικής Διοίκησης για επιχειρήσεις Εστίασης και Ψυχαγωγίας
Εγχειρίδιο για τον επιχειρηµατία, είτε δραστηριοποιείται µόνος του είτε µέσω franchise
Βοήθηµα στον νέο ή στον έµπειρο επιχειρηµατία, ο οποίος για πρώτη φορά εισέρχεται στον κλάδο Εστίασης και Ψυχαγωγίας και χρειάζεται να καταστρώσει το επιχειρηµατικό του πλάνο
Καθοδήγηση για τους επαγγελµατίες που συνεργάζονται µε επιχειρήσεις του κλάδου
Ανάγνωσµα για τα πολυάριθµα στελέχη των επιχειρήσεων του κλάδου τα οποία εξειδικεύονται στο µάρκετινγκ, στη λειτουργία ή στα οικονοµικά.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις