Ρόερινγκ, Αλίσια

Η Alysia Roehrig έλαβε το διδακτορικό της στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία από το University of Notre Dame, όπου εργάστηκε σε ένα εναλλακτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών και μελέτησε την ανάπτυξη των νέων εκπαιδευτικών. Σήμερα είναι καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Florida State University, όπου διατελεί επίσης πρόεδρος του Τμήματος Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας και Συστημάτων Μάθησης (Department of Educational Psychology and Learning Systems). Η έρευνά της επικεντρώνεται στην αποτελεσματική διδασκαλία, ιδίως για μαθητές που δεν υποστηρίζονται από την παραδοσιακή διδασκαλία. Επιπλέον, είναι συνδιευθύντρια του PURPOSE (Partners United for Research Pathways Oriented to Social Justice in Education), ενός χρηματοδοτούμενου από το Ινστιτούτο Επιστημών της Εκπαίδευσης (Institute of Education Sciences) προγράμματος Pathways to the Education Science Training Program, που αποσκοπεί στην ενίσχυση της διαφορετικότητας των ατόμων με διδακτορικό στην εκπαίδευση.