50 βασικές έννοιες που πρέπει να γνωρίζετε για το μάνατζμεντ

337502
Συγγραφέας: Russell-Walling, Edward
Εκδόσεις: Modern Times
Σελίδες:208
Μεταφραστής:ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Ημερομηνία Έκδοσης:14/01/2011
ISBN:9789604940363


Εξαντλημένο από τον Εκδοτικό Οίκο

Περιγραφή

Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας περιλαμβάνει:

- Βασικές αρχές για κάθε ενδιαφερόμενο, από το σπουδαστή μέχρι τον επαγγελματία.

- Όλη τη σοφία των γκουρού της επιχειρηματικότητας, από τον Ανσοφ και τον Ντρούκερ μέχρι τον Πίτερς και τον Πόρτερ.

- Αποτελεσματικές θεωρίες και εργαλεία μάρκετινγκ - την αρχή του 80:20, την τετραλογία του μάρκετινγκ, τη σφαιρική αποτίμηση κ.ά.

- Τα μεγάλα μυστικά της ηγεσίας, της στρατηγικής, της καινοτομίας και της αυτοσχεδιοκρατίας.

- Τι πραγματικά είναι οι υπεργολαβίες, η οικονομία της γνώσης και το επιστημονικό μάνατζμεντ.

- Τι σημαίνουν οι όροι "στρατηγική του γαλάζιου ωκεανού", "μακριά ουρά" και "δίκτυο 2:0".

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!