0
Your Καλαθι
Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών ως προς την αξιοποίηση του Η/Υ στο μάθημα των φυσικών επιστημών
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το παρόν σύγγραμμα επιχειρεί να διερευνήσει διαμέσου των στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών, την αξιοποίηση του η/υ στην τάξη και την επεξεργασία των εκπαιδευτικών λογισμικών από τους μαθητές, ως παράγοντες αποτελεσματικότερης μάθησης κατά τη διδακτική πράξη. Ο δάσκαλος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον η/υ στις Φυσικές Επιστήμες εφαρμόζοντας στρατηγικές σχεδιασμού διδασκαλίας με τέτοιο τρόπο, ώστε να βελτιωθεί το παιδαγωγικό περιβάλλον της τάξης και να επιτευχθεί η καλύτερη, δυνατή κατανόηση των φυσικών εννοιών από τους μαθητές. Το βιβλίο μελετά λοιπόν, στο πλαίσιο της αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου, αν η χρήση του η/υ στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών, στη σχολική τάξη βελτιώνει τη διδασκαλία και αν η επεξεργασία των εκπαιδευτικών λογισμικών κατά τη διδακτική πράξη αποτελεί επίσης, κίνητρο ενδιαφέροντος συμμετοχής των μαθητών. Παράλληλα, ερευνά πώς συσχετίζεται η εξοικείωση των εκπαιδευτικών στα λογισμικά με την εφαρμογή διδακτικών προσεγγίσεων στις Φυσικές Επιστήμες, καθώς και ποιες είναι οι προτάσεις των δασκάλων για επιμόρφωση, σχετική του θέματος. Ο σχεδιασμός της μεθοδολογίας αυτής της μελέτης συστηματοποιεί με οργάνωση την παρούσα έρευνα. Ακόμα, συλλέγονται και αναλύονται τα ερευνητικά δεδομένα με τη χρήση του προγράμ-
ματος SPSS.
Εντέλει αυτή η μελέτη αποσκοπεί στο ότι, η παρουσίαση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων θα οδηγήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων και προτάσεων, συναφών με τα ερευνητικά αποτελέσματα άλλων ερευνών καθώς και θα συμπληρώσει τα πορίσματα αυτών.
ματος SPSS.
Εντέλει αυτή η μελέτη αποσκοπεί στο ότι, η παρουσίαση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων θα οδηγήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων και προτάσεων, συναφών με τα ερευνητικά αποτελέσματα άλλων ερευνών καθώς και θα συμπληρώσει τα πορίσματα αυτών.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις