0
Your Καλαθι
Μοντέλα και στρατηγικές διδασκαλίας
Κατασκευή και χρήση εργαλείων διδασκαλίας
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Αυτό το βιβλίο έχει ως αντικείμενο την παραγωγή και χρήση ενός φάσματος μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με βάση τα "προγράμματα" διδακτικής δράσης του συμπεριφορισμού, του κοινωνικο-γνωστικού συμπεριφορισμού, του γνωστικισμού/δομισμού και του εποικοδομισμού.
Αποτολμάται η κατασκευή μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με τη μορφή "πολυπρογράμματος", θεωρητικού και μεθοδολογικού, ώστε η διδακτική πράξη να αντιμετωπίζεται πολύπλευρα. Τα μοντέλα και οι στρατηγικές για τη διδασκαλία να μπορούν να λειτουργούν ανταγωνιστικά, αλλά και συμπληρωματικά μεταξύ τους. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Περιεχόμενα
Πρόλογος
Εισαγωγή:
- Οργανωτικές αρχές του διδακτικού γίγνεσθαι
- Η διδασκαλία ως αλυσίδα λήψης αποφάσεων
- Το φάσμα των μοντέλων και των στρατηγικών διδασκαλίας
- Τι είναι οι διδακτικές καταστάσεις
- Τι είναι τα μοντέλα και οι στρατηγικές διδασκαλίας
- Τα πλαίσια επίτευξης των μοντέλων και των στρατηγικών διδασκαλίας
- Λόγοι συγκρότησης του φάσματος μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας
- Επιστημολογικό πλαίσιο της έρευνας
- Η έρευνα στα μοντέλα διδασκαλίας
- Η έρευνα στις στρατηγικές διδασκαλίας
1. Το μοντέλο διδασκαλίας του συμπεριφορισμού
- Εκτίμηση των δασκάλων για τη σπουδαιότητα των οργανωτικών αρχών του διδακτικού γίγνεσθαι στο μοντέλο διδασκαλίας του συμπερκρορισμού
- Ανάλυση του μοντέλου διδασκαλίας του συμπεριφορισμού
- Οι στρατηγικές διδασκαλίας του μοντέλου του συμπεριφορισμού
- Η έρευνα στις στρατηγικές διδασκαλίας του συμπεριφορισμού
2. Το μοντέλο διδασκαλίας του κοινωνικού-γνωστικού συμπεριφορισμού
- Εκτίμηση των δασκάλων για τη σπουδαιότητα των οργανωτικών αρχών του μοντέλου διδασκαλίας του κοινωνικού-γνωστικού συμπεριφορισμού
- Ανάλυση του μοντέλου διδασκαλίας του κοινωνικού-γνωστικού συμπεριφορισμού
- Οι στρατηγικές διδασκαλίας του κοινωνικού-γνωστικού συμπεριφορισμού
- Η έρευνα στις στρατηγικές διδασκαλίας του κοινωνικού-γνωστικού συμπεριφορισμού
3. Το μοντέλο διδασκαλίας του γνωστικισμού / δομισμού
- Εκτίμηση των δασκάλων για τη σπουδαιότητα των οργανωτικών αρχών του μοντέλου διδασκαλίας του γνωστικισμού / δομισμού
-Ανάλυση του μοντέλου διδασκαλίας του γνωστικισμού / δομισμού
- Στρατηγικές διδασκαλίας του μοντέλου του γνωστικισμού / δομισμού
- Η έρευνα στις στρατηγικές διδασκαλίας του γνωστικισμού / δομισμού
4. Το μοντέλο διδασκαλίας του εποικοδομισμού
- Εκτίμηση των δασκάλων για τη σπουδαιότητα των οργανωτικών αρχών του μοντέλου διδασκαλίας του εποικοδομισμού
- Ανάλυση του μοντέλου διδασκαλίας του εποικοδομισμού
- Τύποι διδακτικού μοντέλου του εποικοδομισμού
- Οι στρατηγικές διδασκαλίας του εποικοδομισμού
- Η έρευνα στις στρατηγικές διδασκαλίας του εποικοδομισμού
5. Ερμηνεία του φάσματος των μοντέλων και των στρατηγικών διδασκαλίας
Ευρετήριο όρων
Ευρετήριο ονομάτων
Βιβλιογραφία
Αποτολμάται η κατασκευή μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με τη μορφή "πολυπρογράμματος", θεωρητικού και μεθοδολογικού, ώστε η διδακτική πράξη να αντιμετωπίζεται πολύπλευρα. Τα μοντέλα και οι στρατηγικές για τη διδασκαλία να μπορούν να λειτουργούν ανταγωνιστικά, αλλά και συμπληρωματικά μεταξύ τους. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Περιεχόμενα
Πρόλογος
Εισαγωγή:
- Οργανωτικές αρχές του διδακτικού γίγνεσθαι
- Η διδασκαλία ως αλυσίδα λήψης αποφάσεων
- Το φάσμα των μοντέλων και των στρατηγικών διδασκαλίας
- Τι είναι οι διδακτικές καταστάσεις
- Τι είναι τα μοντέλα και οι στρατηγικές διδασκαλίας
- Τα πλαίσια επίτευξης των μοντέλων και των στρατηγικών διδασκαλίας
- Λόγοι συγκρότησης του φάσματος μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας
- Επιστημολογικό πλαίσιο της έρευνας
- Η έρευνα στα μοντέλα διδασκαλίας
- Η έρευνα στις στρατηγικές διδασκαλίας
1. Το μοντέλο διδασκαλίας του συμπεριφορισμού
- Εκτίμηση των δασκάλων για τη σπουδαιότητα των οργανωτικών αρχών του διδακτικού γίγνεσθαι στο μοντέλο διδασκαλίας του συμπερκρορισμού
- Ανάλυση του μοντέλου διδασκαλίας του συμπεριφορισμού
- Οι στρατηγικές διδασκαλίας του μοντέλου του συμπεριφορισμού
- Η έρευνα στις στρατηγικές διδασκαλίας του συμπεριφορισμού
2. Το μοντέλο διδασκαλίας του κοινωνικού-γνωστικού συμπεριφορισμού
- Εκτίμηση των δασκάλων για τη σπουδαιότητα των οργανωτικών αρχών του μοντέλου διδασκαλίας του κοινωνικού-γνωστικού συμπεριφορισμού
- Ανάλυση του μοντέλου διδασκαλίας του κοινωνικού-γνωστικού συμπεριφορισμού
- Οι στρατηγικές διδασκαλίας του κοινωνικού-γνωστικού συμπεριφορισμού
- Η έρευνα στις στρατηγικές διδασκαλίας του κοινωνικού-γνωστικού συμπεριφορισμού
3. Το μοντέλο διδασκαλίας του γνωστικισμού / δομισμού
- Εκτίμηση των δασκάλων για τη σπουδαιότητα των οργανωτικών αρχών του μοντέλου διδασκαλίας του γνωστικισμού / δομισμού
-Ανάλυση του μοντέλου διδασκαλίας του γνωστικισμού / δομισμού
- Στρατηγικές διδασκαλίας του μοντέλου του γνωστικισμού / δομισμού
- Η έρευνα στις στρατηγικές διδασκαλίας του γνωστικισμού / δομισμού
4. Το μοντέλο διδασκαλίας του εποικοδομισμού
- Εκτίμηση των δασκάλων για τη σπουδαιότητα των οργανωτικών αρχών του μοντέλου διδασκαλίας του εποικοδομισμού
- Ανάλυση του μοντέλου διδασκαλίας του εποικοδομισμού
- Τύποι διδακτικού μοντέλου του εποικοδομισμού
- Οι στρατηγικές διδασκαλίας του εποικοδομισμού
- Η έρευνα στις στρατηγικές διδασκαλίας του εποικοδομισμού
5. Ερμηνεία του φάσματος των μοντέλων και των στρατηγικών διδασκαλίας
Ευρετήριο όρων
Ευρετήριο ονομάτων
Βιβλιογραφία
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις