Καταγραφή των αντιλήψεων των μαθητών της Γ’ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες έργο-ενέργεια

Σχεδίαση και αξιολόγηση διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση των ΤΠΕ για τη δημιουργία συνθηκών επίτευξης γνωστικών συγκρούσεων
Έκπτωση
10%
Τιμή Εκδότη: 10.00
9.00
Τιμή Πρωτοπορίας
+
9786182056745
Εκδόσεις: Οσελότος
Σελίδες:132
Ημερομηνία Έκδοσης:27/12/2024
ISBN:9786182056745
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Έχει διαπιστωθεί από δημοσιευμένες ερευνητικές προσπάθειες, ότι οι πειραματικές προσεγγίσεις σε πραγματικά αλλά και σε εικονικά εργαστηριακά περιβάλλοντα συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην εννοιολογική αλλαγή των πρακτικό – βιωματικών αντιλήψεων των μαθητών. Οι μαθητές βοηθιούνται να ξαναχτίσουν νέες γνώσεις επιτυγχάνοντας έτσι τον εκπαιδευτικό στόχο.
Η δραστική τεχνική βελτίωσή των ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει οδηγήσει στην ευρεία διάδοσή τους στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης στα σχολεία.
Στο παρόν βιβλίο διερευνώνται και καταγράφονται οι αντιλήψεις των μαθητών της Γ’ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες του έργου και της ενέργειας πριν και μετά από διδακτική παρέμβαση στην οποία υποβλήθηκαν. Σε αυτή την διδακτική παρέμβαση χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές (εικονικά πειράματα) κ με σκοπό την εννοιολογική κατανόηση και αλλαγή.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!