0
Your Καλαθι
Μέθοδοι έρευνας για τις επιχειρήσεις
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Ένα σύγχρονο εγχειρίδιο ερευνητικής μεθοδολογίας, με 13 διεθνείς εκδόσεις, που έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία παγκοσμίως, προσαρμοσμένο στον τρόπο με τον οποίο φοιτητές και διδάσκοντες χρησιμοποιούν το υλικό των συγγραμμάτων, αλλά και στις σημαντικές αλλαγές των τελευταίων χρόνων στον κλάδο της έρευνας. Συγκεκριμένα το βιβλίο καλύπτει τις παρακάτω ανάγκες των ερευνητών:
- Κατανόηση των τεκταινόμενων στα παρασκήνιο κατά τη διάρκεια ενός ερευνητικού προγράμματος.
- Οι ερευνητικές αναφορές εστιάζονται ολοένα και περισσότερο στον προφορικό λόγο και σχετίζονται με την αφήγηση.
- Όλοι οι ερευνητές χρειάζονται γνώσεις ποιοτικής έρευνας.
- Το ερευνητικό ερώτημα αποτελεί τη βάση της αποτελεσματικής έρευνας.
- Δεν μπορούμε να μάθουμε να διεξάγουμε έρευνα χωρίς να έχουμε κατανοήσει τις βασικές αρχές της.
Παράλληλα αυτή η έκδοση είναι πλούσια σε παραδείγματα και διακρίνεται για τον παιδαγωγικά χαρακτήρα της που διευκολύνει την εκμάθηση της ύλης από τους φοιτητές:
- Τα "προφίλ εικόνων" χρησιμοποιούν οπτικά στοιχεία για να αναδείξουν μια έννοια ή έναν βασικό όρο.
- Τα "κοντινά πλάνα" προσφέρουν λεπτομερή παραδείγματα συνδέοντας τη θεωρία με την πραγματικότητα του επιχειρηματικού κόσμου.
- Τα ερωτήματα προς συζήτηση σχετίζονται άμεσα με τους μαθησιακούς στόχους κάθε κεφαλαίου και παρέχουν τη δυνατότητα καλύτερης εμπέδωσης της ύλης. Η σύνδεση των ερωτήσεων με σημαντικές επιχειρήσεις τις κάνει ακόμη πιο οικείες στους φοιτητές.
- Οι βασικοί όροι στα τέλος κάθε κεφαλαίου και στο γλωσσάρι προσφέρουν μια πολύτιμη πηγή επανάληψης.
- Οι πίνακες "Πώς να...;" και τα πολυχρηστικά παραρτήματα βοηθούν τους φοιτητές να προχωρήσουν οι ίδιοι σε έρευνα.
Διαδικτυακοί πόροι ενισχύουν το περιεχόμενο του κειμένου και ελκύουν την προσοχή.
- Κατανόηση των τεκταινόμενων στα παρασκήνιο κατά τη διάρκεια ενός ερευνητικού προγράμματος.
- Οι ερευνητικές αναφορές εστιάζονται ολοένα και περισσότερο στον προφορικό λόγο και σχετίζονται με την αφήγηση.
- Όλοι οι ερευνητές χρειάζονται γνώσεις ποιοτικής έρευνας.
- Το ερευνητικό ερώτημα αποτελεί τη βάση της αποτελεσματικής έρευνας.
- Δεν μπορούμε να μάθουμε να διεξάγουμε έρευνα χωρίς να έχουμε κατανοήσει τις βασικές αρχές της.
Παράλληλα αυτή η έκδοση είναι πλούσια σε παραδείγματα και διακρίνεται για τον παιδαγωγικά χαρακτήρα της που διευκολύνει την εκμάθηση της ύλης από τους φοιτητές:
- Τα "προφίλ εικόνων" χρησιμοποιούν οπτικά στοιχεία για να αναδείξουν μια έννοια ή έναν βασικό όρο.
- Τα "κοντινά πλάνα" προσφέρουν λεπτομερή παραδείγματα συνδέοντας τη θεωρία με την πραγματικότητα του επιχειρηματικού κόσμου.
- Τα ερωτήματα προς συζήτηση σχετίζονται άμεσα με τους μαθησιακούς στόχους κάθε κεφαλαίου και παρέχουν τη δυνατότητα καλύτερης εμπέδωσης της ύλης. Η σύνδεση των ερωτήσεων με σημαντικές επιχειρήσεις τις κάνει ακόμη πιο οικείες στους φοιτητές.
- Οι βασικοί όροι στα τέλος κάθε κεφαλαίου και στο γλωσσάρι προσφέρουν μια πολύτιμη πηγή επανάληψης.
- Οι πίνακες "Πώς να...;" και τα πολυχρηστικά παραρτήματα βοηθούν τους φοιτητές να προχωρήσουν οι ίδιοι σε έρευνα.
Διαδικτυακοί πόροι ενισχύουν το περιεχόμενο του κειμένου και ελκύουν την προσοχή.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις