Αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών

Έκπτωση
10%
Τιμή Εκδότη: 12.00
10.80
Τιμή Πρωτοπορίας
+
9789606125188
Συγγραφέας: Σφυρής, Γεώργιος Θ.
Εκδόσεις: Γρηγόρης
Σελίδες:120
Ημερομηνία Έκδοσης:01/04/2024
ISBN:9789606125188
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Το έργο αυτό ασχολείται με την κάθε είδους αξιολόγηση που είναι δυνατό να απαιτηθεί για τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Η Αξιολόγηση είναι μια λέξη που "αβίαστα" βγαίνει από τα χείλη όλων των συμπολιτών μας και ανάλογα με τον τομέα στον οποίο αναφέρεται αποκτά και την κατάλληλη βαρύτητα.
Όσον αφορά δε στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης η έννοια αυτή έχει ιδιαίτερη αξία, διότι - θεωρείται δεδομένο - ότι για όλα τα δεινά του εκπαιδευτικού συστήματος ευθύνονται μόνο οι υπηρετούντες σε αυτό. Δεν λαμβάνονται βέβαια υπόψη οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες μπορεί η Αξιολόγηση αυτή να έχει επιτυχία στην ανάπτυξη της παιδαγωγικής, συναισθηματικής και πνευματικής εξέλιξης των παιδιών μας.
Οι προϋποθέσεις που απαιτούνται γι' αυτόν το σκοπό, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους θα επιτευχθεί αυτό, παρουσιάζονται εκτενώς σε αυτό το έργο. Δίδεται ιδιαίτερη σημασία στο "κύρος" που πρέπει να "απολαμβάνει" ο κάθε εκπαιδευτικός στο χώρο που εργάζεται και προσφέρει τις γνώσεις του και παραδειγματίζει με τη συμπεριφορά του και τη διάθεσή του για προσφορά. Δίδεται επίσης σημασία στις συνθήκες και το περιβάλλον στο οποίο καλείται να προσφέρει τις υπηρεσίες του, με εμβριθή ανάλυση των επί μέρους τομέων και με σεβασμό στον εκπαιδευτικό.
Τέλος, είναι κατάθεση γνώσης, εμπειρίας - κατάρτισης με υπεύθυνη και ευαίσθητη προσέγγιση του θέματος, με διερευνητική ματιά και αντικειμενική αποτίμηση των δεδομένων της παιδείας σήμερα. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Περιεχόμενα:

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
1.1 Εισαγωγή
1.2 Το πρόβλημα της Αξιολόγησης του Έργου των Εκπαιδευτικών και η συμβολή της στη Βελτίωση της παρεχόμενης Εκπαίδευσης
1.3 Σκοπός και στόχοι της Αξιολόγησης
1.4 Διαδρομή... της Αξιολόγησης - Υπάρχουσα Κατάσταση
1.5 Περιβάλλον και Σχολείο
1.6 Έννοια και αναγκαιότητα της Αξιολόγησης. Θεωρητικές Προσεγγίσεις
1.7 Η Αξιολόγηση και η αμφισβήτησή της
1.8 Προϋποθέσεις για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
2.1 Σκοπός της Αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών
2.2 Όργανα Αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών και η Καταλληλότητά τους
2.2.1 Ο Διευθυντής του Σχολείου
2 Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Παιδαγωγικής Ευθύνης (ΣΕΕ)-Εκπαιδευτικός Σύμβουλος
2.2.3 Ο Προϊστάμενος ή Διευθυντής Εκπαίδευσης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Εισαγωγή
3.1 Μοντέλα Αξιολόγησης
3.2 Αρχές - Αξιώματα της Αξιολόγησης του Έργου των Εκπαιδευτικών
3.3 Είδη Αξιολόγησης του Έργου του Εκπαιδευτικού
3.3.1 Εισαγωγικά στοιχεία
3.3.2 Διαμορφωτική Αξιολόγηση
3.3.3 Τελική Αξιολόγηση
3.3.4 Αυτοαξιολόγηση
3.3.5 Εσωτερική Αξιολόγηση
3.3.6 Εξωτερική Αξιολόγηση
3.4 Μεθοδολογία και κριτήρια Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
3.5 Δείκτες ποιότητας και αποτελεσματικότητας του έργου των εκπαιδευτικών
3.6 Ανάλυση των Δεικτών Ποιότητας και Αποτελεσματικότητας του Έργου των Εκπαιδευτικών
3.7 Προτάσεις - Εκτιμήσεις
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!