0
Your Καλαθι
Επωνυμία και οπτικοακουστική παραγωγή
Επωνυμία χώρου - Εθνική επωνυμία - Αστική επωνυμία
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Οι πόλεις παγκοσμίως εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στην δημιουργία μιας πετυχημένης επωνυμίας. Η τάση αυτή έχει επιταχυνθεί τα τελευταία χρόνια, από τον αυξανόμενο ρόλο των στρατηγικών που βασίζονται στην εικόνα. Αυτό αφορά και την δικιά μας πραγματικότητα. Το βιβλίο εστιάζει στην μικρή ελληνική πόλη, η οποία δεν έχει τύχει ίσης προσοχής με τις μεγάλες, παρότι αποτελούν τη βασική δεξαμενή και ραχοκοκαλιά του αστικού ιστού.
Το βίντεο επωνυμίας ως εργαλείο στρατηγικής μάρκετινγκ είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την προσέλκυση αυξανόμενης ροής ανθρώπων και επενδύσεων, με θετικά αποτελέσματα για την τοπική εικόνα και την οικονομική ενίσχυση μιας πόλης. Η εικόνα ως γλώσσα της εποχής και η παγκόσμια εμβέλεια του διαδικτύου ως μέσου διάδοσης καθιστούν το βίντεο επωνυμίας έναν στρατηγικό μηχανισμό στη φαρέτρα προβολής, αλλά συγχρόνως και ένα πολύπλοκο μέσο που απαιτεί την ιδιαίτερη προσοχή των στην προσπάθειά τους, να καταστούν θελκτικοί τόποι προορισμού.
Ο δημιουργός είναι υποχρεωμένος να απαντήσει σε μία σειρά ερωτημάτων που αφορούν το αντικείμενο (τις πόλεις), πριν την εκκίνηση της διαδικασίας ώστε αυτή να μπει σε εφαρμογή. Στο βιβλίο περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο θα γίνουν με καταληπτό τρόπο τα χαρακτηριστικά, οι βλέψεις και οι δυνατότητες των πόλεων, τυποποιώντάς τες με τρόπο που σχηματοποιούνται όλες οι πιθανές εκδοχές, του τεχνικού προφίλ μίας παραγωγής βίντεο. Στον ίδιο χρόνο τα βίντεο αστικής επωνυμίας απευθύνονται σε διοικητικούς φορείς και πρέπει να μπορούν να εκλογικεύσουν τη δημιουργία μιας τέτοιας παραγωγής η οποία δεν είναι άμεσα κατανοητή από ανθρώπους που δεν σχετίζονται πρακτικά με το αντικείμενο. Στην πράξη το βιβλίο καταλήγει στον τρόπο σχεδιασμού ενός κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας προτείνοντας έναν «οδικό χάρτη» της διαδικασίας παραγωγής του οπτικοακουστικού προϊόντος, αστικής επωνυμίας.
Το βίντεο επωνυμίας ως εργαλείο στρατηγικής μάρκετινγκ είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την προσέλκυση αυξανόμενης ροής ανθρώπων και επενδύσεων, με θετικά αποτελέσματα για την τοπική εικόνα και την οικονομική ενίσχυση μιας πόλης. Η εικόνα ως γλώσσα της εποχής και η παγκόσμια εμβέλεια του διαδικτύου ως μέσου διάδοσης καθιστούν το βίντεο επωνυμίας έναν στρατηγικό μηχανισμό στη φαρέτρα προβολής, αλλά συγχρόνως και ένα πολύπλοκο μέσο που απαιτεί την ιδιαίτερη προσοχή των στην προσπάθειά τους, να καταστούν θελκτικοί τόποι προορισμού.
Ο δημιουργός είναι υποχρεωμένος να απαντήσει σε μία σειρά ερωτημάτων που αφορούν το αντικείμενο (τις πόλεις), πριν την εκκίνηση της διαδικασίας ώστε αυτή να μπει σε εφαρμογή. Στο βιβλίο περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο θα γίνουν με καταληπτό τρόπο τα χαρακτηριστικά, οι βλέψεις και οι δυνατότητες των πόλεων, τυποποιώντάς τες με τρόπο που σχηματοποιούνται όλες οι πιθανές εκδοχές, του τεχνικού προφίλ μίας παραγωγής βίντεο. Στον ίδιο χρόνο τα βίντεο αστικής επωνυμίας απευθύνονται σε διοικητικούς φορείς και πρέπει να μπορούν να εκλογικεύσουν τη δημιουργία μιας τέτοιας παραγωγής η οποία δεν είναι άμεσα κατανοητή από ανθρώπους που δεν σχετίζονται πρακτικά με το αντικείμενο. Στην πράξη το βιβλίο καταλήγει στον τρόπο σχεδιασμού ενός κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας προτείνοντας έναν «οδικό χάρτη» της διαδικασίας παραγωγής του οπτικοακουστικού προϊόντος, αστικής επωνυμίας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις