0
Your Καλαθι
Ωδή στη χαρά
Με την παρτιτούρα (απόσπασμα) της Ωδής από την 9η Συμφωνία του Μπετόβεν
Περιγραφή
ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ η ξυλογραφία που κοσμεί το εξώφυλλο, φιλοτεχνημένη από τον Γερμανό εξπρεσσιονιστή γλύπτη και χαράκτη Ernst Barlach για τη βερολινέζικη έκδοση της Ωδής του 1927 (Cassirer), αποδίδεται σε μπλε Πρωσίας. Το σώμα τυπώθηκε σε χαρτί ανώτερης ποιότητας του ιστορικού γερμανικού εργοστασίου Zanders και το εξώφυλλο σε φίνο χαρτί Αλσατίας. Το χειροποίητο ράψιμο με διπλή κλωστή ανέλαβε η καλλιτέχνιδα βιβλιοδέτρια και συντηρήτρια βιβλίων Βασιλική Βλάχου.
Το ποίημα «Στη Χαρά» του Σίλλερ είναι βεβαίως από τα γνωστότερα ποιήματα της γερμανόφωνης ποίησης. Μελοποιήθηκε πάνω από εκατό φορές, με γνωστότερη τη μελοποίηση του Μπετόβεν, του πλέον πολυπαιγμένου μουσικού έργου παγκοσμίως. Η τόλμη αλλά και ο βαθύς ρυθμός που διατρέχει την Ωδή στη χαρά, όπως επικράτησε να ονομάζεται το ποίημα στην Ενάτη Συμφωνία λόγω του ενθουσιαστικού και υμνητικού του χαρακτήρα, η ανατρεπτική αλλά και η στοχαστική διάθεση, το ανέδειξαν σε ένα από τα σπουδαιότερα ποιήματα του Σίλλερ.
Το ποίημα «Στη Χαρά» του Σίλλερ είναι βεβαίως από τα γνωστότερα ποιήματα της γερμανόφωνης ποίησης. Μελοποιήθηκε πάνω από εκατό φορές, με γνωστότερη τη μελοποίηση του Μπετόβεν, του πλέον πολυπαιγμένου μουσικού έργου παγκοσμίως. Η τόλμη αλλά και ο βαθύς ρυθμός που διατρέχει την Ωδή στη χαρά, όπως επικράτησε να ονομάζεται το ποίημα στην Ενάτη Συμφωνία λόγω του ενθουσιαστικού και υμνητικού του χαρακτήρα, η ανατρεπτική αλλά και η στοχαστική διάθεση, το ανέδειξαν σε ένα από τα σπουδαιότερα ποιήματα του Σίλλερ.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις