0
Your Καλαθι
Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ολοκληρωμένο ελληνικό πανεπιστημιακό σύγγραμμα στο χώρο του Μάρκετινγκ στα διαδικτυακά-ηλεκτρονικά αγοραστικά τοπία με έμφαση στη στρατηγική. Η αναγκαιότητα που οδήγησε στη συγγραφή του οφείλεται στην εξέλιξη του Διαδικτύου από ένα επικοινωνιακό μέσο σε περιβάλλον ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας και χρήσης των σχετικών τεχνολογικών εξελίξεων. [...]
(Από τον Πρόλογο του βιβλίου)
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις