Μάρκετινγκ τουρισμού και ποιοτική εξυπηρέτηση

Τουρίστες και ταξιδιώτες στη σύγχρονη Ελλάδα
Έκπτωση
20%
Τιμή Εκδότη: 31.95
25.56
Τιμή Πρωτοπορίας
+
258536
Εκδόσεις: Interbooks
Σελίδες:350
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2004
ISBN:9789603901372
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Εξαιρετικά απλό και κατανοητό, αυτό το βιβλίο θα σε βοηθήσει να καταλάβεις καλύτερα και να χρησιμοποιήσεις mo αποτελεσματικά τους μηχανισμούς του Μάρκετινγκ στο χώρο των Τουριστικών Επιχειρήσεων. Πώς διαμορφώνεται σήμερα το τουριστικό προϊόν; Πώς αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά ο ανταγωνισμός; Πώς συμπεριφέρεται και πως επηρεάζεται ο ταξιδιώτης και ο τουρίστας; Πώς θα βελτιώσουμε την ποιότητα μας; Πώς στήνονται δίκτυα πληροφόρησης και πώλησης; Πώς προβάλλουμε τις υπηρεσίες μας; Πώς τις πουλάμε; Πώς αξιοποιούμε -Τεχνολογίες Αιχμής-; Πώς θα ωφεληθούμε περισσότερο από τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Αυτά είναι μερικά από τα θέματα που αναπτύσσονται εδώ.

Τα κείμενα, που συνοδεύονται από πλούσια εικονογράφηση, είναι προϊόν της πείρας των συγγραφέων, οι οποίοι συνομίλησαν και συνεργάστηκαν με δεκάδες παράγοντες και επαγγελματίες του χώρου. Οι λύσεις που προτείνονται είναι εφαρμόσιμες και απλές για όλους.
Από όλα τα εγκωμιαστικά σχόλια που συνόδευσαν τούτο το βιβλίο, οι συγγραφείς κράτησαν και θα ήθελαν να παρουσιάσουν ένα: -... best value for money-.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!