0
Your Καλαθι
Ραδιοτηλεοπτική παραγωγή
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το βιβλίο παρουσιάζει την έννοια και τους ορισμούς της ραδιοτηλεοπτικής παραγωγής και αναφέρεται στους κύριους συντελεστές των ηλεκτρονικών μέσων. Ακολουθούν αναλύσεις των όρων ήχος, εικόνα, ραδιοφωνική παραγωγή, ηχοληψία και την ακουστική με αναφορές στους συμβολισμούς της μουσικής στην παραγωγή. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζεται η τηλεοπτική παραγωγή, η διαφορετική φιλοσοφία της και η οργάνωση της παραγωγής. Με ειδικές αναφορές στα εξωτερικά και εσωτερικά γυρίσματα, το κεφάλαιο αυτό περιλαμβάνει και τεχνική ορολογία της παραγωγής. Το βιβλίο "κλείνει" με "ασκήσεις εφαρμοσμένης ραδιοτηλεοπτικής παραγωγής", που απευθύνονται σε σπουδαστές αντίστοιχων σχολών.
«MARKETING WEEK» Θ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις