0
Your Καλαθι
Εισαγωγή στη διδακτική θετικών επιστημών
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Η διδακτική των θετικών επιστημών είναι ένας σύγχρονος κλάδος, που εμπλουτίζεται από τις σύγχρονες θεωρίες της γνωστικής ψυχολογίας και είναι ανοικτός στους νέους επιστήμονες, που καλούνται να ακολουθήσουν την κατεύθυνση αυτή.
Το βιβλίο αυτό, καρπός μακροχρόνιων ερευνών, φιλοδοξεί να συμβάλλει στη μελέτη δυο βασικών συλλογισμών. Ο πρώτος αφορά τη διδακτική και τη διδασκαλία των θετικών επιστημών. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι νέες τάσεις στην διδακτική ων θετικών επιστημών. Ειδικότερα η οικοδόμηση μοντέλων που βρίσκεται στο επίκεντρο των επιστημονικών πρακτικών. Μας ενδιαφέρει αρχικά η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών. Ο δεύτερος αφορά τα εκπαιδευτικά λογισμικά. Στις σελίδες του βιβλίου παρουσιάζονται τα εκπαιδευτικά λογισμικά που προορίζονται για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών και μελετάται η συμβολή τους, για την κατάρτιση των μαθητών, με τη μοντελοποίηση.
Μελετούμε τα εκπαιδευτικά λογισμικά και τις συμβολικές αναπαραστάσεις των μαθητών. Τέλος, συγκρίνονται τα αποτελέσματα που παρατηρούνται κατά την διάρκεια των αξιολογήσεων και βγάζουμε συμπεράσματα για τη συνεισφορά των εκπαιδευτικών λογισμικών στην κατάρτιση της οικοδόμησης μοντέλων στον τομέα των φυσικών επιστημών. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται μελέτες και έρευνες για τη διδασκαλία των θετικών επιστημών και για την αξιολόγηση των μαθητών που διδάσκονται θετικές επιστήμες.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε εκπαιδευτικούς Πληροφορικής και Τεχνολογίας αλλά και σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Φυσικούς, Χημικούς, Μαθηματικούς) που χρησιμοποιούν την Πληροφορική. Απευθύνεται επίσης σε φοιτητές και φοιτήτριες τμημάτων Πληροφορικής, Τεχνολογίας, Παιδαγωγικών τμημάτων, Φυσικούς, Χημικούς καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις ψυχολογίας και παιδαγωγικής για τις εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΤΠΕ).
Το βιβλίο αυτό, καρπός μακροχρόνιων ερευνών, φιλοδοξεί να συμβάλλει στη μελέτη δυο βασικών συλλογισμών. Ο πρώτος αφορά τη διδακτική και τη διδασκαλία των θετικών επιστημών. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι νέες τάσεις στην διδακτική ων θετικών επιστημών. Ειδικότερα η οικοδόμηση μοντέλων που βρίσκεται στο επίκεντρο των επιστημονικών πρακτικών. Μας ενδιαφέρει αρχικά η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών. Ο δεύτερος αφορά τα εκπαιδευτικά λογισμικά. Στις σελίδες του βιβλίου παρουσιάζονται τα εκπαιδευτικά λογισμικά που προορίζονται για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών και μελετάται η συμβολή τους, για την κατάρτιση των μαθητών, με τη μοντελοποίηση.
Μελετούμε τα εκπαιδευτικά λογισμικά και τις συμβολικές αναπαραστάσεις των μαθητών. Τέλος, συγκρίνονται τα αποτελέσματα που παρατηρούνται κατά την διάρκεια των αξιολογήσεων και βγάζουμε συμπεράσματα για τη συνεισφορά των εκπαιδευτικών λογισμικών στην κατάρτιση της οικοδόμησης μοντέλων στον τομέα των φυσικών επιστημών. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται μελέτες και έρευνες για τη διδασκαλία των θετικών επιστημών και για την αξιολόγηση των μαθητών που διδάσκονται θετικές επιστήμες.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε εκπαιδευτικούς Πληροφορικής και Τεχνολογίας αλλά και σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Φυσικούς, Χημικούς, Μαθηματικούς) που χρησιμοποιούν την Πληροφορική. Απευθύνεται επίσης σε φοιτητές και φοιτήτριες τμημάτων Πληροφορικής, Τεχνολογίας, Παιδαγωγικών τμημάτων, Φυσικούς, Χημικούς καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις ψυχολογίας και παιδαγωγικής για τις εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΤΠΕ).
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις