0
Your Καλαθι
Το πανεπιστήμιο ως σχολείο
Αναζητώντας το παιδαγωγικό αποτύπωμα
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Χρόνια τώρα, ο διάλογος και η πρακτική για τη μεταρρύθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας κλωθογυρίζει γύρω από ζητήματα εξουσίας και διοίκησης. Αντικατοπτρίζει το δόγμα ότι, αλλάζοντας τους συσχετισμούς εξουσίας και τους τρόπους διοίκησης μέσα στα ΑΕΙ, αυτομάτως το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο θα βρει τον δρόμο του προς την εξέλιξη και εν τέλει την αριστεία. Ο καθηγητής Κωνσταντίνος Σοφούλης με το βιβλίο του αυτό ανοίγει τον διάλογο προς τα ποιοτικά στοιχεία μιας μεταρρύθμισης. Η βασική υπόθεση εργασίας του είναι ότι οποιαδήποτε αναδιάταξη δυνάμεων και οποιοδήποτε τυπικό σύστημα διοίκησης δεν πρόκειται να επιφέρουν την αλλαγή, αν δεν δεσμεύονται από ένα συγκεκριμένο όραμα αναμόρφωσης των ποιοτικών χαρακτηριστικών λειτουργίας της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Περιεχόμενα:
Προλεγόμενα || Εισαγωγή || Το πανεπιστήμιο ως σχολείο: Αφορμή για πρώτες σκέψεις || Το πολιτισμικό υπόβαθρο της πανεπιστημιακής κρίσης: Είναι ειδική περίπτωση η ελληνική; || Η ατελής κριτική: Από τι πάσχει, αλήθεια, το ελληνικό πανεπιστήμιο; || Ένα πανεπιστήμιο χωρίς συνεκτικό δεσμό: από το πανεπιστήμιο στο "multiversity" || Πώς διαπλάθει ποιους το multiversity: οι γκρίζες ζώνες του εκπαιδευτικού αποτυπώματος || Πρόγραμμα γενικής παιδείας: Ο μυστικός συνεκτικός δεσμός της ακαδημαϊκής κοινότητας || Πλαίσιο προγράμματος γενικής παιδείας για το πανεπιστήμιο του 21ου αιώνα || Βιβλιογραφία
Περιεχόμενα:
Προλεγόμενα || Εισαγωγή || Το πανεπιστήμιο ως σχολείο: Αφορμή για πρώτες σκέψεις || Το πολιτισμικό υπόβαθρο της πανεπιστημιακής κρίσης: Είναι ειδική περίπτωση η ελληνική; || Η ατελής κριτική: Από τι πάσχει, αλήθεια, το ελληνικό πανεπιστήμιο; || Ένα πανεπιστήμιο χωρίς συνεκτικό δεσμό: από το πανεπιστήμιο στο "multiversity" || Πώς διαπλάθει ποιους το multiversity: οι γκρίζες ζώνες του εκπαιδευτικού αποτυπώματος || Πρόγραμμα γενικής παιδείας: Ο μυστικός συνεκτικός δεσμός της ακαδημαϊκής κοινότητας || Πλαίσιο προγράμματος γενικής παιδείας για το πανεπιστήμιο του 21ου αιώνα || Βιβλιογραφία
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις