0
Your Καλαθι
Κάλυψε τη διαφορά
Εγχειρίδιο εμπορικής αντεπίθεσης
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Η πώληση προϋποθέτει γνήσια επικοινωνία, αλληλεπίδραση, ψυχολογία. Κάθε άτομο που βελτιώνει τις δεξιότητές του στον τομέα των πωλήσεων βελτιώνει αισθητά και τις δεξιότητές του στην επικοινωνία. Διαβάζοντας, λοιπόν, το Κάλυψε τη διαφορά, αποκτάτε εργαλεία που χρησιμοποιούνται τόσο στη «μάχη» των επιχειρήσεων και των πωλήσεων, όσο και σε καταστάσεις της ζωής μας, αφού η πώληση, η διαπραγμάτευση, η διαχείριση και η διακοπή μίας συνεργασίας είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μας.
Αυτό το βιβλίο έχει τη μεστότητα και την αλήθεια της εμπειρίας, της συνεχούς προσπάθειας για προσωπική και επαγγελματική βελτίωση. Είναι ένα μεστό εγχειρίδιο για όποιον θέλει να ενδυναμώσει την επιχείρησή του ή να ξεκινήσει από το μηδέν ένα κατάστημα λιανικού εμπορίου ή μια μικρή επιχείρηση, και μέσα από αυτή, να χτίσει τα όνειρά του κάνοντας όσο το δυνατόν πιο σωστά βήματα. Το κύριο χαρακτηριστικό του εγχειριδίου είναι ότι ζει και αναπνέει μέσα στη ζώσα και δρώσα αγορά. Η πελατοκεντρική θεώρηση που το διατρέχει —σύμφωνα με την οποία επιδιώκουμε να πουλήσουμε στον πελάτη τα οφέλη ενός προϊόντος και όχι απλώς τα χαρακτηριστικά του— είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της σύγχρονης προσέγγισης των πωλήσεων.
Με τρόπο απολαυστικό, που ενσωματώνει τη θεωρία στην πρακτική και ελίσσεται ανάμεσα στην «τέχνη και την επιστήμη», αυτό το βιβλίο δεν αφήνει τίποτα στην τύχη και τίποτα που να μη συμπεριλαμβάνει. Είναι ένας πλήρης πλοηγός στην επιχειρηματικότητα, την οργάνωση των πωλήσεων και τελικά, την αποτελεσματική και αμοιβαίως επωφελή επικοινωνία. Αξιοποιήστε το για να πάρετε ιδέες. Αναπτύξτε τες. Εφαρμόστε τες.
Καλύψτε τη διαφορά!
Αυτό το βιβλίο έχει τη μεστότητα και την αλήθεια της εμπειρίας, της συνεχούς προσπάθειας για προσωπική και επαγγελματική βελτίωση. Είναι ένα μεστό εγχειρίδιο για όποιον θέλει να ενδυναμώσει την επιχείρησή του ή να ξεκινήσει από το μηδέν ένα κατάστημα λιανικού εμπορίου ή μια μικρή επιχείρηση, και μέσα από αυτή, να χτίσει τα όνειρά του κάνοντας όσο το δυνατόν πιο σωστά βήματα. Το κύριο χαρακτηριστικό του εγχειριδίου είναι ότι ζει και αναπνέει μέσα στη ζώσα και δρώσα αγορά. Η πελατοκεντρική θεώρηση που το διατρέχει —σύμφωνα με την οποία επιδιώκουμε να πουλήσουμε στον πελάτη τα οφέλη ενός προϊόντος και όχι απλώς τα χαρακτηριστικά του— είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της σύγχρονης προσέγγισης των πωλήσεων.
Με τρόπο απολαυστικό, που ενσωματώνει τη θεωρία στην πρακτική και ελίσσεται ανάμεσα στην «τέχνη και την επιστήμη», αυτό το βιβλίο δεν αφήνει τίποτα στην τύχη και τίποτα που να μη συμπεριλαμβάνει. Είναι ένας πλήρης πλοηγός στην επιχειρηματικότητα, την οργάνωση των πωλήσεων και τελικά, την αποτελεσματική και αμοιβαίως επωφελή επικοινωνία. Αξιοποιήστε το για να πάρετε ιδέες. Αναπτύξτε τες. Εφαρμόστε τες.
Καλύψτε τη διαφορά!
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις