0
Your Καλαθι
Μέθοδοι έρευνας αγοράς
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Η κύρια λειτουργία της Έρευνας Αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια και αξιοπιστία.
Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει μεθόδους και τεχνικές για τη σωστή διενέργεια της Έρευνας Αγοράς και για την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της. Παρέχει όλο το θεωρητικό πλαίσιο συνοδευόμενο και με τις απαραίτητες πρακτικές προσεγγίσεις ενώ συγχρόνως έχει καταβληθεί προσπάθεια για την απλοποίηση επιστημονικών εννοιών, όρων και διατυπώσεων, χωρίς βέβαια αυτό να συνεπάγεται απλουστεύσεις.
Η οργάνωση του βιβλίου εξελίσσεται παράλληλα με τα στάδια της διαδικασίας έρευνας αγοράς. Περιλαμβάνει επισκόπηση της έννοιας της έρευνας αγοράς, πηγές συλλογής των στοιχείων, διάφορες μεθόδους ποιοτικής έρευνας, τρόπους μέτρησης της στάσης των καταναλωτών, θέματα δειγματοληψία και ανάλυσης των στοιχείων καθώς και τρόπους παρουσίασης των αποτελεσμάτων μιας έρευνας αγοράς.
Ένα βιβλίο που "αποκωδικοποιεί" την έρευνα αγοράς, παρέχοντας στον αναγνώστη όλες τις απαραίτητες πληροφορία για την πλήρη κατανόηση και αξιοποίησή της.
Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει μεθόδους και τεχνικές για τη σωστή διενέργεια της Έρευνας Αγοράς και για την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της. Παρέχει όλο το θεωρητικό πλαίσιο συνοδευόμενο και με τις απαραίτητες πρακτικές προσεγγίσεις ενώ συγχρόνως έχει καταβληθεί προσπάθεια για την απλοποίηση επιστημονικών εννοιών, όρων και διατυπώσεων, χωρίς βέβαια αυτό να συνεπάγεται απλουστεύσεις.
Η οργάνωση του βιβλίου εξελίσσεται παράλληλα με τα στάδια της διαδικασίας έρευνας αγοράς. Περιλαμβάνει επισκόπηση της έννοιας της έρευνας αγοράς, πηγές συλλογής των στοιχείων, διάφορες μεθόδους ποιοτικής έρευνας, τρόπους μέτρησης της στάσης των καταναλωτών, θέματα δειγματοληψία και ανάλυσης των στοιχείων καθώς και τρόπους παρουσίασης των αποτελεσμάτων μιας έρευνας αγοράς.
Ένα βιβλίο που "αποκωδικοποιεί" την έρευνα αγοράς, παρέχοντας στον αναγνώστη όλες τις απαραίτητες πληροφορία για την πλήρη κατανόηση και αξιοποίησή της.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις