0
Your Καλαθι
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου
Περιγραφή
[...] Αν η διαφήμιση οροθετεί μιαν ιδιότυπη συμβολική σχέση με το χώρο, κατασκευάζοντάς τον κυριολεκτικά και μεταφορικά, υπάρχει άραγε τρόπος να ζήσουμε το χώρο και να του αποδώσουμε νόημα αναιρώντας τους καταναγκασμούς της διαφημιστικής οπτικής; Ίσως ναι, αν ξαναβρούμε στην αλληγορική σχέση με το χώρο τη δύναμη που έχει ο χρόνος, σαν πεδίο εκδίπλωσης της κοινωνικής πράξης, να εφοδιάζει το χώρο με κοινωνικό νόημα ανοιχτό στην ένταση της ιστορίας. Και μια τέτοια προοπτική ίσως να συμβάλει στη δικαίωση ενός στοχασμού, μιας μυθιστορίας και μιας πρακτικής της κοινωνικής αλλαγής.
Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις