Hoyer, Wayne. D

Ο Wayne D. Hoyer είναι κάτοχος της έδρας James L. Bayless/William S. Farish Fund Chair for Free Enterprise στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων McCombs του Πανεπιστημίου του Τέξας στο Όστιν. Έλαβε τον διδακτορικό τίτλο του στην ψυχολογία του καταναλωτή από το Πανεπιστήμιο Purdue το 1980. Έχει δεχθεί επίσης τιμητικό διδακτορικό τίτλο από το Πανεπιστήμιο της Βέρνης στην Ελβετία και πρόσφατα τιμήθηκε με το Βραβείο Έρευνας Humboldt στη Γερμανία. Το βασικό αντικείμενό του είναι η ψυχολογία του καταναλωτήκαι τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του περιλαμβάνουν την επεξεργασία πληροφοριών καταναλωτών και τη λήψη αποφάσεων, τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες, τη δολιοφθορά του καταναλωτή στη μάρκα και την επεξεργασία διαφημιστικών πληροφοριών (συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης κατανόησης, του χιούμορ και της προσωπικότητας της μάρκας). Ο Wayne έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 100 άρθρα σε διάφορες εκδόσεις, μεταξύ των οποίων τα Journal of Consumer Research, Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Journal of Advertising Research και Journal of Retailing. Ένα άρθρο του 1998 στο Journal of Marketing Research (με τις Susan Broniarczyk και Leigh McAlister) κέρδισε το Βραβείο O’Dell το 2003 ως το πιο επιδραστικό στο πεδίο του μάρκετινγκ γιαεκείνη την πενταετή περίοδο.