Καραντινού, Καλυψώ

Η Καλυψώ Καραντινού είναι Λέκτορας Μάρκετινγκ στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο Μάρκετινγκ (MScinMarketing) και Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Ακαδημαϊκή Διδασκαλία (PostgraduateDiplomainAcademicPractice), από το Πανεπιστήμιο του Manchester στην Αγγλία, ενώ το 2002 αναγορεύτηκε Διδάκτορας του Manchester School of Management, του Πανεπιστημίου του Manchester (PhDinMarketing) με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και στη Διοίκηση Σχέσεων με Πελάτες. Διδάσκει ως Λέκτορας στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές και έχει κερδίσει βραβεία ακαδημαϊκής αριστείας και υψηλής διδακτικής επίδοσης για τη διδασκαλία της τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Έχει επίσης εργαστεί για πέντε έτη στο Manchester School of Management, University of Manchester ως Λέκτορας στο Μάρκετινγκ και στη συνέχεια για τρία έτη στο Μεταπτυχιακό Τμήμα του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μάρκετινγκ και έχει δώσει σειρά προσκεκλημένων διαλέξεων και εκπαιδευτικών ενδοεταιρικών σεμιναρίων στην Ελλάδα, την Ιρλανδία, την Αγγλία και την Κύπρο. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα βρίσκονται στον χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, με εξειδίκευση στη Διοίκηση Σχέσεων με Πελάτες, τη Διοίκηση του Χώρου Παροχής της Υπηρεσίας (Servicescapes), τις Επαγγελματικές και Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, και τη Διοίκηση της Καινοτομίας. Το δημοσιευμένο έργο της ανέρχεται σε 30 δημοσιεύσεις σε έγκριτα διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά, όπως Journal of Marketing Management, Journal of Services Marketing, Journal of Customer Behavior, Journal of Financial Services Marketing, Journal of General Management και Marketing Management Journal και σε διεθνή ακαδημαϊκά συνέδρια, όπως European Academy of Marketing, the American Marketing Association, and the British Academy of Marketing. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει ως συγγραφέας λημμάτων σχετικά με το Μάρκετινγκ το 2014 στη Wiley Encyclopedia of Management και το 2005 στη Blackwell Encyclopedia of Management. Είναι επίσης επιστημονικός υπεύθυνος της ερευνητικής μονάδας Μάρκετινγκ Υπηρεσιών του εργαστηρίου Athens Laboratory of Researchin Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, μέλος του Editorial Board του έγκριτου ακαδημαϊκού περιοδικού Managing Service Quality Journal και διετέλεσε επιμελητής ειδικής έκδοσης (guesteditor) του Journal of Consumer Behaviour. Επιπλέον, έχει αναλάβει καθήκοντα ακαδημαϊκού αξιολογητή για διάφορα έγκριτα διεθνή περιοδικά και συνέδρια και έχει διατελέσει μέλος των επιτροπών αξιολόγησης για τα Marketing Excellence Awards και τα Made in Greece Awards. Από το 2013 είναι η εκλεγμένη εκπρόσωπος της Ελλάδος στη Διοικούσα Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC).