0
Your Καλαθι
Λιτσαρδοπούλου, Ναυσικά
H Ναυσικά Λιτσαρδοπούλου σπούδασε στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιστορία της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο Tufts των Η.Π.Α. Εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Πανεπιστήμιο Brown των Η.Π.Α. Το κύριο ερευνητικό της αντικείμενο είναι η φλαμανδική και ολλανδική ιστορία και θεωρία της τέχνης του 17ου αιώνα. Από το 2011 είναι Λέκτορας στο Τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης της Ανωτάτης ΣχολήςΚαλών Τεχνών.
Οι δημοσιεύσεις της περιλαμβάνουν τις μελέτες "Peter Paul Rubens και Θεόκριτος. Θεωρίες γύρω από τη βουκολική θεματογραφία". Αρχαιολογία, Σεπτέμβριος 2004, "Ο Karel van Mander και η Σύγχρονη Θεωρία της Τέχνης", στο Προσεγγίσεις της καλλιτεχνικής δημιουργίας από την Αναγέννηση έως τις μέρες μας". Αθήνα, Εκδόσεις Νεφέλη, 2008, "Ανάμεσα στη ζωγραφική καθημερινών σκηνών και στην ιστορική ζωγραφική. Όψεις της καλλιτεχνικής παραγωγής και αντίληψης κατά το δεύτερο μισό του δέκατου όγδοουαιώνα", στο Le gout a la grecque. Όταν η Ελλάδα έγινε μόδα. Η γέννηση του Νεοκλασικισμού στη γαλλική τέχνη. Αθήνα, Εθνική Πινακοθήκη και Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου, 2009.
/
Nafsika Litsardopoulou is Assistant Professor in the Department of Theoryand History of Art of the Athens School of Fine Arts.
Her area of expertise is 17th-century Dutch and Flemish painting. Her special research interests include the relationship between image and word, the question of the construction of national identities, the perception of the emotions, theoretical and critical responses to artworks.
Her first monograph is The Painting Production of the Low Countries in the 17th Century. (I H Zografiki Paragogi ton Kato Xoron kata ton 17o Aiona. Athina: Ekdoseis I. Sideris, 2015).
In 2019 her second monograph was published: The Emotions and the Sublime. The Perception of their Expression in Rembrandt’s History Painting. (Ta synaisthemata kai to ypselo. Ηe antilepse tes ekfrases tous sten historike zografi ke tou Rembrandt. Athina: Eurasia Publications, 2019).