Μοναστηρίδης, Πρόδρομος

Ο Δρ. Πρόδρομος Μοναστηρίδης έχει πτυχίο Marketing από το Τμήμα Marketing του Α.Τ.Ε.Ι.Θ., ενώ είναι κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων από το University of Sunderland (UK) στο Marketing (ΜΑ) και στην καινοτομία (Master of Philosophy) με θέμα “A best practise for New Product Development for the Greek Banking Sector”. Το διδακτορικό του από το Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. του Α.Π.Θ. ασχολείται με την καινοτομία, το marketing και τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Διδάσκει θέματα marketing, event management, fundraising και επικοινωνίας σε ακαδημαϊκά ιδρύματα.  Επίσης είναι Visiting Researcher στο DAFM Research Center του King’s College (UK).  H αρθρογραφία του σε συνέδρια και επιστημονικές εφημερίδες περιλαμβάνει ζητήματα καινοτομίας, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, πολιτισμού και marketing, ενώ έχει συμμετάσχει και στη συλλογική έκδοση Innovation Policies in the European News Media Industry: A Comparative Study με το κεφάλαιο Media Business and Innovation, Market Structure and Innovation Policies in Greece (Springer editions 2017). Είναι Προϊστάμενος του Τμήματος Marketing και Χορηγιών στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και Αντιπρόεδρος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Thessaloniki Convention Bureau ενώ έχει διατελέσει Σύμβουλος Marketing της Τράπεζας Μακεδονίας – Θράκης.