Μπάρεζ-Μπράουν, Κρις

O ΚΡΙΣ ΜΠΑΡΕΖ-ΜΠΡΑΟΥΝ έχει μια αποστολή: να φέρει τη δημιουργική ηγεσία στον επιχειρηματικό κόσμο και όχι μόνο. Αφού βοήθησε την Carling Black Label να γίνει το πρώτο βρετανικό brand, αξίας 1 δισ. λιρών, στη συνέχεια συνεργάστηκε με το πρακτορείο καινοτομίας και ιδεών ?What If!. Εκεί, βοήθησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις παγκοσμίως να βελτιωθούν στον τομέα της καινοτομίας. Το 2009 ίδρυσε την εταιρεία Upping Your Elvis, που έχει πρωταρχικό στόχο να αναδείξει την ευφυΐα εντός των επιχειρήσεων, βοηθώντας τους υπαλλήλους τους να «λάμψουν» και να διακριθούν. Συνεργάζεται με εταιρείες όπως η CocaCola, η Nike, η Diageo και η WPP. FONT>