0
Your Καλαθι
Παπαβασιλείου, Νικόλαος
Ο Νικόλαος Παπαβασιλείου είναι ομότιμος καθηγητής μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ). Διετέλεσε πρόεδρος του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Κατέχει διδακτορικό δίπλωμα στο μάρκετινγκ από το Πανεπιστήμιο της Κολωνίας. Έχει πολυετή διδακτική εμπειρία στην ανώτατη και μεταπτυχιακή εκπαίδευση του μάρκετινγκ, με ιδιαίτερη εξειδίκευση στα αντικείμενα της διάθεσης προϊόντων, τιμολόγησης, marketing logistics, μάρκετινγκ λιανικού και χονδρικού εμπορίου, αγροτικού μάρκετινγκ και διαφήμισης. Διετέλεσε, επίσης, επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde. Εργάστηκε ως στέλεχος μάρκετινγκ σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία και υπήρξε στέλεχος του επιμελητηρίου ανάπτυξης και οικονομικής συνεργασίας με τις αραβικές χώρες καθώς και του Υπουργείου Γεωργίας. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του περιλαμβάνουν θέματα δικτύων διανομής, logistics και μάρκετινγκ εμπορικών μονάδων.
Έχει δημοσιεύσει εκτενέστατα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, στα οποία πειρλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα International Journal of Physical Distribution and Logistics Management, Logistics and Transportation Review, European Journal of Marketing, Quarterly Review of Marketing, Journal of Marketing Channels, Journal of International Marketing, Journal of Euromarketing, Distribution, Der Markt και Die Unternehmung. Πλήθος εργασιών του έχει, επίσης, δημοσιευθεί σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων.
Το έργο του έχει τύχει πολλών αναφορών στο έργο καταξιωμένων επιστημόνων του μάρκετινγκ, όπως οι Kotler, Ross, Mc Auley, Zentes, Laroche, καθώς επίσης σε άρθρα επιστημονικών περιοδικών, στα οποία περιλαμβάνονται τα Decision Sciences, Journal of Marketing, International Journal of Production Economics, Journal of International Marketing, Journal of the Market Research Society, International Journal of Operations and Production Management, Journal of International Business Studies, International Marketing Review και International Journal of Physical Distribution and Logistics Management.
Είναι μέλος του editorial board του Journal of Euromarketing, area editor του International Journal of Research in Marketing, μέλος της διοικούσας επιτροπής της European Marketing Academy, γενικός γραμματέας της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και σύμβουλος καθηγητής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.