0
Your Καλαθι
100 χρόνια από την ίδρυση του Γυμνασίου Νάξου (1921-2021)
Το σχολείο της καρδιάς μας
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Η μελέτη μου στηρίζεται στη διαχρονική παρουσία του δίπολου που χρονολογείται από τη δημιουργία του νεοελληνικού κράτους, ανάμεσα σε Γεωργική (Τεχνική, Παραγωγική Εκπαίδευση, Εφαρμοσμένη) και Γενική Εκπαίδευση· στην πορεία των δύο, στις ιδέες που τις συνόδευαν, σε κριτικές, στις αντιπαραθέσεις ετών, στην ευόδωση μεταρρυθμιστικών εγχειρημάτων ή στην αποτυχία τους. Γεωργική Σχολή ή Γυμνάσιο; Αγροτική / τεχνική ή κλασική εκπαίδευση; Πρόκειται για ένα δίλημμα που πυροδότησε συζητήσεις επί μακρόν, οι οποίες συστηματοποιούνται τις πρώτες δεκαετίες του 20ού αι., ειδικά από το 1900-1929, η ύπαρξή του συνεχίζεται τουλάχιστον έως το 1976 και καθορίζει τη σύγχρονη νεοελληνική εκπαίδευση.
Στην παρούσα εργασία μελετώ ειδικότερα το περιεχόμενο, τη σκοποθεσία, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων στην Ελλάδα κατά την περίοδο 1900-1921, με έμφαση στην οργάνωση της γεωργικής και τεχνικής εκπαιδεύσεως. Το εγχείρημα αυτό εντάσσεται στο πλαίσιο της ιστορίας των ιδεών, συνεπώς προσεγγίζω τις κοινωνικές, πολιτικές, ιδεολογικές συνιστώσες τους, εν τόπω και χρόνω συγκεκριμένα", σύμφωνα με τα κελεύσματα της Σύγχρονης Λαογραφίας
Γράφουν: Κατσουρού, Σοφία || Σέργης, Μανόλης Γ. || Σφυρόερας, Τάσος || Φουτάκογλου, Στράτος || Φραγκίσκος, Μιχάλης
Στην παρούσα εργασία μελετώ ειδικότερα το περιεχόμενο, τη σκοποθεσία, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων στην Ελλάδα κατά την περίοδο 1900-1921, με έμφαση στην οργάνωση της γεωργικής και τεχνικής εκπαιδεύσεως. Το εγχείρημα αυτό εντάσσεται στο πλαίσιο της ιστορίας των ιδεών, συνεπώς προσεγγίζω τις κοινωνικές, πολιτικές, ιδεολογικές συνιστώσες τους, εν τόπω και χρόνω συγκεκριμένα", σύμφωνα με τα κελεύσματα της Σύγχρονης Λαογραφίας
Γράφουν: Κατσουρού, Σοφία || Σέργης, Μανόλης Γ. || Σφυρόερας, Τάσος || Φουτάκογλου, Στράτος || Φραγκίσκος, Μιχάλης
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις