0
Your Καλαθι
Α Κατάλογος / Non Catalog
61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Έκπτωση
35%
35%
Περιγραφή
Στον 184 σελίδων δίγλωσσο (σε ελληνικά και αγγλικά) Α Κατάλογο του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ, Ορέστης Ανδρεαδάκης γράφει για Το ιδιότυπο παρόν της αιωνιότητας και το θέμα που βρίσκεται πίσω από το φετινό Διεθνές Διαγωνιστικό, Οικειότητα Μια Σύγχρονη Τυραννία που εμπνέεται από το προφητικό βιβλίο του αμερικανού κοινωνιολόγου Ρίτσαρντ Σένετ Η τυραννία της οικειότητας (εκδ. Νεφέλη). Ο Α Κατάλογος παρουσιάζει τις ταινίες του Διεθνούς Διαγωνιστικού και τα πρωτότυπα έργα νέων ελλήνων καλλιτεχνών που εμπνεύστηκαν από αυτές. Ο Βασίλης Βαμβακάς, αναπληρωτής καθηγητής Κοινωνιολογίας της Επικοινωνίας στο τμήμα Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης γράφει για τον δημόσιο βίο της οικειότητας και κάνει μια αναδρομή στο έργο του Σένετ. Η μοντέζ, κριτικός κινηματογράφου και επιμελήτρια κινηματογραφικών προγραμμάτων Αναστασία Μελία Ελευθερίου αναφέρεται στη σχέση ανάμεσα στο γυναικείο βλέμμα και τον φεμινισμό στο έργο της Βέρα Χιτίλοβα. Η Νίνα Κολόζι, ιδρύτρια και διευθύντρια του Streaming Museum, γράφει για τη σχέση μας με τις εικαστικές τέχνες την περίοδο της καραντίνας και την κατανάλωση των πολιτιστικών προϊόντων μέσα το διαδίκτυο. Ο πεζογράφος και μεταφραστής Γιάννης Παλαβός γράφει για την πρωτοπόρο του Νορβηγικού σινεμά Άνια Μπρέιεν.
Ο Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος, καθηγητής Σύγχρονης Πολιτικής Ιστορίας και πρόεδρος του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου γράφει για τα κοινωνικά δίκτυα και την τυραννία της νέας οικειότητας που αυτά έχουν δημιουργήσει. Η ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια Συραγώ Τσιάρα γράφει για τη φλογερή συνάντηση της δημόσιας τέχνης με την ιστορία, ενώ η ιστορικός και θεωρητικός σύγχρονης τέχνης και ντιζάιν Εύα Φωτιάδη στο κείμενό της
«Η υπόσχεση της δημόσιας τέχνης» αναφέρεται στην κληρονομιά που αφήνει η περίοδος της καραντίνας στον τρόπο δημιουργίας και έκθεσης της σύγχρονης τέχνης.
Η σκηνοθέτις Ελίνα Ψύκου ρίχνει μια άλλη ματιά στο ελληνικό σινεμά, μέσα από το κείμενό της «Ο ελληνικός κινηματογράφος ως διεμφυλική εμπειρία».
Ο Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος, καθηγητής Σύγχρονης Πολιτικής Ιστορίας και πρόεδρος του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου γράφει για τα κοινωνικά δίκτυα και την τυραννία της νέας οικειότητας που αυτά έχουν δημιουργήσει. Η ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια Συραγώ Τσιάρα γράφει για τη φλογερή συνάντηση της δημόσιας τέχνης με την ιστορία, ενώ η ιστορικός και θεωρητικός σύγχρονης τέχνης και ντιζάιν Εύα Φωτιάδη στο κείμενό της
«Η υπόσχεση της δημόσιας τέχνης» αναφέρεται στην κληρονομιά που αφήνει η περίοδος της καραντίνας στον τρόπο δημιουργίας και έκθεσης της σύγχρονης τέχνης.
Η σκηνοθέτις Ελίνα Ψύκου ρίχνει μια άλλη ματιά στο ελληνικό σινεμά, μέσα από το κείμενό της «Ο ελληνικός κινηματογράφος ως διεμφυλική εμπειρία».
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις