0
Your Καλαθι
Αξιολόγηση και διδασκαλία των μαθηματικών
Θέματα Διδακτική Μαθηματικών-IV
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Η Αξιολόγηση της Διδασκαλίας και η Αξιολόγηση της Μάθησης των Μαθηματικών σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης είναι δύο από τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν σήμερα τους ερευνητές της Διδακτικής των Μαθηματικών, καθώς σχετίζονται τόσο με Γνωστική Ανάπτυξη των μαθητών όσο και με το Σχεδιασμό Διδακτικών Καταστάσεων στα σχολεία.
Η συστηματική, επιστημονικά οργανωμένη, αξιολόγηση μας επιτρέπει να παρακολουθούμε την απόδοση του σχολικού συστήματος και συγχρόνως μας προμηθεύει με τις κατάλληλες πληροφορίες για να επεξεργαστούμε βελτιωτικές παρεμβάσεις στη σχολική πραγματικότητα.
Η σπουδαιότητα της εφαρμογής των μεθόδων αξιολόγησης γίνεται περισσότερο κατανοητή αν συγκριθεί με τη σημερινή πρακτική, όπου αντί για επιστημονική αξιολόγηση έχουμε αποκλειστικά εξετάσεις ελέγχου και διαλογής που πιέζουν τη διδασκαλία προς την ασκησιολογία, οδηγούν τη μάθηση στην αποστήθιση αλγορίθμων επίλυσης κι έχουν ως αποτέλεσμα τον μαζικό μαθηματικό αναλφαβητισμό ανθρώπων που συχνά δαπάνησαν πάνω από χίλιες ώρες στο σχολείο για τα Μαθηματικά.
Η συστηματική, επιστημονικά οργανωμένη, αξιολόγηση μας επιτρέπει να παρακολουθούμε την απόδοση του σχολικού συστήματος και συγχρόνως μας προμηθεύει με τις κατάλληλες πληροφορίες για να επεξεργαστούμε βελτιωτικές παρεμβάσεις στη σχολική πραγματικότητα.
Η σπουδαιότητα της εφαρμογής των μεθόδων αξιολόγησης γίνεται περισσότερο κατανοητή αν συγκριθεί με τη σημερινή πρακτική, όπου αντί για επιστημονική αξιολόγηση έχουμε αποκλειστικά εξετάσεις ελέγχου και διαλογής που πιέζουν τη διδασκαλία προς την ασκησιολογία, οδηγούν τη μάθηση στην αποστήθιση αλγορίθμων επίλυσης κι έχουν ως αποτέλεσμα τον μαζικό μαθηματικό αναλφαβητισμό ανθρώπων που συχνά δαπάνησαν πάνω από χίλιες ώρες στο σχολείο για τα Μαθηματικά.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις