0
Your Καλαθι
Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού
Επιμόρφωση και διεθνείς πολιτικές
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
«Αντιμετωπίζουμε πρωτοφανείς πλέον προκλήσεις - κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές…Το μέλλον είναι αβέβαιο και δεν μπορούμε να το προβλέψουμε, αλλά, ωστόσο, πρέπει να είμαστε ανοικτοί και έτοιμοι για αυτό. Τα παιδιά που εισέρχονται στην εκπαίδευση το 2018 θα είναι οι νέοι ενήλικες το 2030. Τα σχολεία θα πρέπει να τα προετοιμάσουν για θέσεις εργασίας που δεν έχουν ακόμη δημιουργηθεί, για τεχνολογίες που δεν έχουν ακόμη εφευρεθεί, για την επίλυση προβλημάτων που δεν έχουν ακόμη αντιμετωπιστεί.
Θα είναι κοινή ευθύνη να αδράξουμε τις ευκαιρίες και να βρούμε λύσεις…
Η εκπαίδευση μπορεί να κάνει τη διαφορά αν οι άνθρωποι αγκαλιάζουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ή αν τις νικήσουν. Η εκπαίδευση καλείται να διαδραματίσει ζωτικό ρόλο στην ανάπτυξη γνώσεων, δεξιοτήτων, στάσεων και αξιών που θα επιτρέψουν στους ανθρώπους να συμβάλλουν στη δημιουργία ενός συνεκτικού και βιώσιμου μέλλοντος... Η εκπαίδευση, ωστόσο,
πρέπει να επιδιώξει να κάνει πολλά περισσότερα από το να προετοιμάσει τους νέους απλά για τον κόσμο της εργασίας. Πρέπει να τους εξοπλίσει με τις δεξιότητες που χρειάζονται ώστε να γίνουν ενεργοί, υπεύθυνοι και αφοσιωμένοι πολίτες» (OECD, 2018).
«Οι δεξιότητες συνιστούν ένα μονοπάτι προς την απασχολησιμότητα και την ευημερία. Με τις κατάλληλες δεξιότητες, οι άνθρωποι μπορούν να εξοπλιστούν κατάλληλα για ποιοτικές θέσεις εργασίας και να εκπληρώσουν στον μέγιστο δυνατό βαθμό τις δυνατότητές τους. Σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη παγκόσμια οικονομία, θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό την ανταγωνιστικότητα και την ικανότητα προώθησης της καινοτομίας. Αποτελούν παράγοντα έλξης για επενδύσεις και καταλύτη στη δημιουργία θέσεων εργασίας και ανάπτυξης, ενώ ταυτόχρονα είναι βασικές για την κοινωνική συνοχή» (European Commission, 2016).
Περιεχόμενα
Πρόλογος . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Εισαγωγή: Το Σύγχρονο Πλαίσιο Μάθησης, Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης . . . . 11
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ
ΔΙΕΘΝΕΊΣ ΠΟΛΙΤΙΚΈΣ ΕΠΙΜΌΡΦΩΣΗΣ,
ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ
Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού και Διεθνείς Οργανισμοί
Παναγιωτόπουλος Γεώργιος, Καρανικόλα Ζωή, Ανδρεαδάκης Νίκος . . . . . . . . . . . . 17
Δεξιότητες και Συναισθηματική Νοημοσύνη μέσα από τον ΟΟΣΑ
Καρανικόλα Ζωή, Αλεξοπούλου Αικατερίνη, Παναγιωτόπουλος Γεώργιος,
Νικολάου Χαρά . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Εκπαίδευση Ενηλίκων και Διεθνείς Οργανισμοί (UNESCO):
Σύγχρονες Πολιτικές και Στρατηγικές
Παναγιωτόπουλος Γεώργιος, Περτέση Αικατερίνη, Καρανικόλα Ζωή . . . . . . . . . . . . 40
4η Βιομηχανική Επανάσταση: Η Πρόκληση της Αλλαγής
του Προφίλ Δεξιοτήτων του Ανθρώπινου Δυναμικού
Καρανικόλα Ζωή, Παναγιωτόπουλος Γεώργιος . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
Δεξιότητες: Ένα Μονοπάτι προς την Απασχολησιμότητα
και την Ευημερία
Παναγιωτόπουλος Γεώργιος, Καρανικόλα Ζωή . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Σύγχρονα Διλήμματα Εργασίας και Ευρωπαϊκές Πολιτικές
Μετασχηματισμού
Παναγιωτόπουλος Γεώργιος, Καρανικόλα Ζωή, Κόνσολας Μάνος . . . . . . . . . . . . . . . 80
Περιεχόμενα
Θα είναι κοινή ευθύνη να αδράξουμε τις ευκαιρίες και να βρούμε λύσεις…
Η εκπαίδευση μπορεί να κάνει τη διαφορά αν οι άνθρωποι αγκαλιάζουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ή αν τις νικήσουν. Η εκπαίδευση καλείται να διαδραματίσει ζωτικό ρόλο στην ανάπτυξη γνώσεων, δεξιοτήτων, στάσεων και αξιών που θα επιτρέψουν στους ανθρώπους να συμβάλλουν στη δημιουργία ενός συνεκτικού και βιώσιμου μέλλοντος... Η εκπαίδευση, ωστόσο,
πρέπει να επιδιώξει να κάνει πολλά περισσότερα από το να προετοιμάσει τους νέους απλά για τον κόσμο της εργασίας. Πρέπει να τους εξοπλίσει με τις δεξιότητες που χρειάζονται ώστε να γίνουν ενεργοί, υπεύθυνοι και αφοσιωμένοι πολίτες» (OECD, 2018).
«Οι δεξιότητες συνιστούν ένα μονοπάτι προς την απασχολησιμότητα και την ευημερία. Με τις κατάλληλες δεξιότητες, οι άνθρωποι μπορούν να εξοπλιστούν κατάλληλα για ποιοτικές θέσεις εργασίας και να εκπληρώσουν στον μέγιστο δυνατό βαθμό τις δυνατότητές τους. Σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη παγκόσμια οικονομία, θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό την ανταγωνιστικότητα και την ικανότητα προώθησης της καινοτομίας. Αποτελούν παράγοντα έλξης για επενδύσεις και καταλύτη στη δημιουργία θέσεων εργασίας και ανάπτυξης, ενώ ταυτόχρονα είναι βασικές για την κοινωνική συνοχή» (European Commission, 2016).
Περιεχόμενα
Πρόλογος . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Εισαγωγή: Το Σύγχρονο Πλαίσιο Μάθησης, Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης . . . . 11
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ
ΔΙΕΘΝΕΊΣ ΠΟΛΙΤΙΚΈΣ ΕΠΙΜΌΡΦΩΣΗΣ,
ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ
Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού και Διεθνείς Οργανισμοί
Παναγιωτόπουλος Γεώργιος, Καρανικόλα Ζωή, Ανδρεαδάκης Νίκος . . . . . . . . . . . . 17
Δεξιότητες και Συναισθηματική Νοημοσύνη μέσα από τον ΟΟΣΑ
Καρανικόλα Ζωή, Αλεξοπούλου Αικατερίνη, Παναγιωτόπουλος Γεώργιος,
Νικολάου Χαρά . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Εκπαίδευση Ενηλίκων και Διεθνείς Οργανισμοί (UNESCO):
Σύγχρονες Πολιτικές και Στρατηγικές
Παναγιωτόπουλος Γεώργιος, Περτέση Αικατερίνη, Καρανικόλα Ζωή . . . . . . . . . . . . 40
4η Βιομηχανική Επανάσταση: Η Πρόκληση της Αλλαγής
του Προφίλ Δεξιοτήτων του Ανθρώπινου Δυναμικού
Καρανικόλα Ζωή, Παναγιωτόπουλος Γεώργιος . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
Δεξιότητες: Ένα Μονοπάτι προς την Απασχολησιμότητα
και την Ευημερία
Παναγιωτόπουλος Γεώργιος, Καρανικόλα Ζωή . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Σύγχρονα Διλήμματα Εργασίας και Ευρωπαϊκές Πολιτικές
Μετασχηματισμού
Παναγιωτόπουλος Γεώργιος, Καρανικόλα Ζωή, Κόνσολας Μάνος . . . . . . . . . . . . . . . 80
Περιεχόμενα
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις