0
Your Καλαθι
Από τον πρώιμο στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο
Ζητήματα μεθοδολογίας, θεωρίας, ιστορίας
Περιγραφή
γράφουν: Μανόλης Αρκολάκης, Ορσαλία-Ελένη Κασσαβέτη, Νίκος Πουλάκης, Μήνα Πατεράκη, Μαρία Παραδείση, Αφροδίτη Νικολαΐδου, Γιάννης Σκοπετέας, Ασπασία Λυκουργιώτη, Μαρία Χάλκου, Άννα Πούπου, Yun-hua Chen
Το παρόν βιβλίο είναι μια απόπειρα διερεύνησης της εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής. Στις δύο ενότητές του, "Από τον πρώιμο ελληνικό κινηματογράφο στην περίοδο της μαζικής παραγωγής του" και "Από τον Νέο στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο", παρουσιάζεται και αναλύεται από όσο το δυνατόν περισσότερες οπτικές γωνίες ο ελληνικός κινηματογράφος ως πολιτιστικό-καλλιτεχνικό φαινόμενο που αντικατοπτρίζει την κοινωνική, πολιτική, οικονομική και πολιτιστική διαδρομή της Ελλάδας.
Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του τόμου είναι η ποικιλία των μεθοδολογικών προσεγγίσεων του ελληνικού κινηματογράφου, καθώς οι ερευνητές που συμμετέχουν σε αυτή την έκδοση προέρχονται από διαφορετικά πεδία και επιστημονικές πειθαρχίες, συνδυάζοντας τις κινηματογραφικές σπουδές με θεωρητικές προσεγγίσεις από τον χώρο της ιστοριογραφίας, της κοινωνιολογίας, της ανθρωπολογίας, της πολεοδομίας, της μουσικολογίας και των σπουδών φύλου. Επιπλέον, καλύπτει ευρεία γκάμα ανεξερεύνητων στο μεγαλύτερο μέρος τους θεμάτων που αφορούν την ελληνική κινηματογραφική παραγωγή σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας της και την πρόσληψη των ελληνικών ταινιών από το κοινό.
Το παρόν βιβλίο είναι μια απόπειρα διερεύνησης της εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής. Στις δύο ενότητές του, "Από τον πρώιμο ελληνικό κινηματογράφο στην περίοδο της μαζικής παραγωγής του" και "Από τον Νέο στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο", παρουσιάζεται και αναλύεται από όσο το δυνατόν περισσότερες οπτικές γωνίες ο ελληνικός κινηματογράφος ως πολιτιστικό-καλλιτεχνικό φαινόμενο που αντικατοπτρίζει την κοινωνική, πολιτική, οικονομική και πολιτιστική διαδρομή της Ελλάδας.
Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του τόμου είναι η ποικιλία των μεθοδολογικών προσεγγίσεων του ελληνικού κινηματογράφου, καθώς οι ερευνητές που συμμετέχουν σε αυτή την έκδοση προέρχονται από διαφορετικά πεδία και επιστημονικές πειθαρχίες, συνδυάζοντας τις κινηματογραφικές σπουδές με θεωρητικές προσεγγίσεις από τον χώρο της ιστοριογραφίας, της κοινωνιολογίας, της ανθρωπολογίας, της πολεοδομίας, της μουσικολογίας και των σπουδών φύλου. Επιπλέον, καλύπτει ευρεία γκάμα ανεξερεύνητων στο μεγαλύτερο μέρος τους θεμάτων που αφορούν την ελληνική κινηματογραφική παραγωγή σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας της και την πρόσληψη των ελληνικών ταινιών από το κοινό.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις