0
Your Καλαθι
Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών (Tόμος 2)
Νέα μέσα - Νέα μάθηση;
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Το συλλογικό αυτό έργο παρουσιάζει τις εισηγήσεις της 2ης Επιστημονικής Ημερίδας με τίτλο Νέα Μέσα - Νέα Μάθηση; η οποία διοργανώθηκε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στις 11 Μαρτίου 2017, στη Ρόδο. Με σημείο αναφοράς την κεντρική θεώρηση της Ημερίδας: πώς τα ψηφιακά Μέσα θα πρέπει να εξετάζονται ως μέρος ενός μετασχηματιζόμενου πολιτισμικού και παιδαγωγικού περιβάλλοντος, ο παρών τόμος στοχεύει στο να αναδείξει, μέσα από τον παιδαγωγικό διάλογο -αναφορικά με τη συνεισφορά των ψηφιακών μέσων στη μάθησηπαράγοντες και προϋποθέσεις που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αλλαγή της μαθησιακής κουλτούρας και την ουσιαστική ένταξη των ψηφιακών μέσων στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία.
Τα κείμενα των εισηγήσεων είναι δομημένα σε τρία διακριτά μέρη:
• Θεωρητικές προσεγγίσεις για την παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών μέσων
• Προσεγγίσεις διδακτικής επιμέρους αντικειμένων για την παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών μέσων
• Εμπειρικές έρευνες για την παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών μέσων
Αποτελώντας τον 2ο τόμο της σειράς «Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών», απευθύνεται σε φοιτητές/τριες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων παιδαγωγικών σπουδών, εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καθώς σε όσους/ες επιθυμούν να συμμετέχουν στον επιστημονικό διάλογο περί της ένταξης των Νέων Μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Τα κείμενα των εισηγήσεων είναι δομημένα σε τρία διακριτά μέρη:
• Θεωρητικές προσεγγίσεις για την παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών μέσων
• Προσεγγίσεις διδακτικής επιμέρους αντικειμένων για την παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών μέσων
• Εμπειρικές έρευνες για την παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών μέσων
Αποτελώντας τον 2ο τόμο της σειράς «Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών», απευθύνεται σε φοιτητές/τριες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων παιδαγωγικών σπουδών, εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καθώς σε όσους/ες επιθυμούν να συμμετέχουν στον επιστημονικό διάλογο περί της ένταξης των Νέων Μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις