0
Your Καλαθι
Ένταξη: Ουτοπία ή πραγματικότητα;
Η εκπαιδευτική και πολιτική διάσταση της ένταξης μαθητών με ειδικές ανάγκες
Περιγραφή
Η ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στην γενική εκπαίδευση είναι μια πραγματικότητα, θεσμικά τουλάχιστον, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παρότι όμως η ένταξη νομοθετήθηκε και στην Ελλάδα, η εκπαιδευτική πολιτκή που θα την υλοποιήσει αλλά και η ενημέρωση των εκπαιδευτικών είναι από ελλιπής έως ανύπαρκτη. Σε αυτήν ακριβώς την ανάγκη έρχεται να απαντήσει το συγκεκριμένο βιβλίο.
Γραμμένο από μια πλειάδα επιστημόνων εξειδικευμένων στον τομέα και στις χώρες τους, το βιβλίο παρουσιάζει με άρτιο τρόπο τους θεωρητικούς προβληματισμούς, τα ερευνητικά δεδομένα και τις εμπειρίες από την εφαρμογή επιστημονικών προγραμμάτων που αφορούν το θέμα της ένταξης.
Η θεματική του βιβλίου ενδιαφέρει μεγάλο εύρος αναγνωστών: αυτούς που εμπλέκονται έμμεσα ή άμεσα με την εκπαίδευση, αυτούς που χαράσσουν εκπαιδευτική πολιτική, αυτούς που μελετούν ερευνητικά στον εκπαιδευτικό χώρο, τους γονείς και, κυρίως, τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις