0
Your Καλαθι
ΔΩΡΗΜΑΝ
Αφιερωματικός τόμος για τον Ομότιμο Καθηγητή Κωνσταντίνο Φωτιάδη
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Ο παρών αφιερωματικός τόμος συγκεντρώνει επιστημονικές εργασίες προς τιμήν του Ομότιμου Καθηγητή Κωνσταντίνου Φωτιάδη και εκδίδεται με την ευγενική υποστήριξη της Κοσμητείας της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Ο τόμος διαρθρώνεται σε πέντε επιμέρους θεματικές ενότητες («Ιστορία», «Ιστορία της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτική Πολιτική», «Διεπιστημονικές προσεγγίσεις στην Ιστορία», «Τέχνη», «Παιδαγωγική – Διδακτική») οι οποίες αντανακλούν και τα πεδία ευρύτερης επιστημονικής ενασχόλησης του Κωνσταντίνου Φωτιάδη.
Η πρώτη θεματική ενότητα, που είναι αφιερωμένη στην Ιστορία, περιλαμβάνει επτά εργασίες οι οποίες καλύπτουν ποικίλα ζητήματα ιστορίας, πολιτισμού, μνήμης και προσφυγικής εμπειρίας.
Η δεύτερη ενότητα, με τίτλο Ιστορία εκπαίδευσης – Εκπαιδευτική πολιτική, περιλαμβάνει τρεις εργασίες για εκπαιδευτικά ζητήματα τόσο στην ιστορική τους διάσταση όσο και στη συγκυρία της τελευταίας δεκαετίας.
Η τρίτη θεματική ενότητα, η οποία τιτλοφορείται Διεπιστημονικές προσεγγίσεις στην Ιστορία, περιλαμβάνει δύο εργασίες που κινούνται θεματικά στον ευρύτερο χώρο της Δημόσιας ιστορίας.
Η τέταρτη ενότητα του τόμου έχει ως θέμα την Τέχνη και περιλαμβάνει τρεις εργασίες που αναφέρονται σε ζητήματα αναπαραστατικών τεχνών μέσα από ψυχαναλυτικές, εκπαιδευτικές και πολιτισμικές προσεγγίσεις.
Ο τόμος ολοκληρώνεται με την πέμπτη θεματική ενότητα που περιλαμβάνει τρεις εργασίες για ζητήματα που αφορούν στην Παιδαγωγική – Διδακτική.
Ο τόμος διαρθρώνεται σε πέντε επιμέρους θεματικές ενότητες («Ιστορία», «Ιστορία της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτική Πολιτική», «Διεπιστημονικές προσεγγίσεις στην Ιστορία», «Τέχνη», «Παιδαγωγική – Διδακτική») οι οποίες αντανακλούν και τα πεδία ευρύτερης επιστημονικής ενασχόλησης του Κωνσταντίνου Φωτιάδη.
Η πρώτη θεματική ενότητα, που είναι αφιερωμένη στην Ιστορία, περιλαμβάνει επτά εργασίες οι οποίες καλύπτουν ποικίλα ζητήματα ιστορίας, πολιτισμού, μνήμης και προσφυγικής εμπειρίας.
Η δεύτερη ενότητα, με τίτλο Ιστορία εκπαίδευσης – Εκπαιδευτική πολιτική, περιλαμβάνει τρεις εργασίες για εκπαιδευτικά ζητήματα τόσο στην ιστορική τους διάσταση όσο και στη συγκυρία της τελευταίας δεκαετίας.
Η τρίτη θεματική ενότητα, η οποία τιτλοφορείται Διεπιστημονικές προσεγγίσεις στην Ιστορία, περιλαμβάνει δύο εργασίες που κινούνται θεματικά στον ευρύτερο χώρο της Δημόσιας ιστορίας.
Η τέταρτη ενότητα του τόμου έχει ως θέμα την Τέχνη και περιλαμβάνει τρεις εργασίες που αναφέρονται σε ζητήματα αναπαραστατικών τεχνών μέσα από ψυχαναλυτικές, εκπαιδευτικές και πολιτισμικές προσεγγίσεις.
Ο τόμος ολοκληρώνεται με την πέμπτη θεματική ενότητα που περιλαμβάνει τρεις εργασίες για ζητήματα που αφορούν στην Παιδαγωγική – Διδακτική.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις