0
Your Καλαθι
ECERS-E: Επέκταση της κλίμακας αξιολόγησης περιβάλλοντος προσχολικής εκπαίδευσης
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Η είσοδος στη νέα χιλιετία σηματοδότησε την αυξανόμενη συνειδητοποίηση, σε παγκόσμιο επίπεδο, της σημασίας που έχει η παροχή εμπειριών υψηλής ποιότητας στα μικρά παιδιά. Πολυετείς έρευνες όπως το πρότζεκτ «Effective Pre-school, Primary and Secondary Education (EPPE)» στο Ηνωμένο Βασίλειο και η μελέτη του Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού και Μελέτης της Ανθρώπινης Ανάπτυξης (NICHD) σχετικά με την προσχολική αγωγή και την ανάπτυξη των μικρών παιδιών στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν επισημάνει τα μακροπρόθεσμα οφέλη της ποιοτικής προσχολικής εκπαίδευσης.
Συνεπώς μου δίνει μεγάλη χαρά η συγγραφή του προλόγου στην Ελληνική μετάφραση της Επέκτασης της Κλίμακας Αξιολόγησης Περιβάλλοντος Προσχολικής Εκπαίδευσης (Early Childhood Environment Rating Scales-Extension, ECERS-E). Η «οικογένεια» των κλιμάκων αξιολόγησης προσχολικών περιβαλλόντων αναπτύχθηκε από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας μέσα από τη συνεργασία των Thelma Harms, Richard Clifford και Debby Cryer. Οι συγγραφείς της κλίμακας ECERS-E είμαστε υπόχρεοι σε αυτούς για την καλοσύνη τους, την υποστήριξη και την ενθάρρυνση που μας δόθηκε από την πλευρά τους κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της κλίμακας ECERS-E. Η κλίμακα ECERS-E αποτελεί έναν συνοδοιπόρο της Κλίμακας Αξιολόγησης Περιβάλλοντος Προσχολικής Εκπαίδευσης (Early Childhood Environment Rating Scale, ECERS-R) και σχεδιάστηκε προκειμένου να συλλάβει στοιχεία της ποιότητας συγκεκριμένων διαστάσεων που υπάρχουν στο Αγγλικό Αναλυτικό Πρόγραμμα για την εκπαίδευση των παιδιών ηλικίας 3-5 ετών. Από την έκδοσή τους, οι κλίμακες ECERS-E και ECERS-R χρησιμοποιήθηκαν μαζί σε διάφορες έρευνες παγκοσμίως ώστε να βοηθήσουν τους ερευνητές και τους εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν καλύτερα διάφορες όψεις της ποιότητας, οι οποίες επηρεάζουν τη νοητική και κοινωνικο-συμπεριφορική ανάπτυξη των παιδιών.
Ολοκληρώνοντας, επιδοκιμάζω αυτή τη μετάφραση και ελπίζω ότι θα αποτελέσει οδηγό για εκείνους/ες που εργάζονται με μικρά παιδιά προκειμένου να δημιουργήσουν τέτοια περιβάλλοντα που θα εμφυσήσουν στα παιδιά την περιέργεια, τη δίψα για ανακάλυψη και την αγάπη για τη μάθηση.
Συνεπώς μου δίνει μεγάλη χαρά η συγγραφή του προλόγου στην Ελληνική μετάφραση της Επέκτασης της Κλίμακας Αξιολόγησης Περιβάλλοντος Προσχολικής Εκπαίδευσης (Early Childhood Environment Rating Scales-Extension, ECERS-E). Η «οικογένεια» των κλιμάκων αξιολόγησης προσχολικών περιβαλλόντων αναπτύχθηκε από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας μέσα από τη συνεργασία των Thelma Harms, Richard Clifford και Debby Cryer. Οι συγγραφείς της κλίμακας ECERS-E είμαστε υπόχρεοι σε αυτούς για την καλοσύνη τους, την υποστήριξη και την ενθάρρυνση που μας δόθηκε από την πλευρά τους κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της κλίμακας ECERS-E. Η κλίμακα ECERS-E αποτελεί έναν συνοδοιπόρο της Κλίμακας Αξιολόγησης Περιβάλλοντος Προσχολικής Εκπαίδευσης (Early Childhood Environment Rating Scale, ECERS-R) και σχεδιάστηκε προκειμένου να συλλάβει στοιχεία της ποιότητας συγκεκριμένων διαστάσεων που υπάρχουν στο Αγγλικό Αναλυτικό Πρόγραμμα για την εκπαίδευση των παιδιών ηλικίας 3-5 ετών. Από την έκδοσή τους, οι κλίμακες ECERS-E και ECERS-R χρησιμοποιήθηκαν μαζί σε διάφορες έρευνες παγκοσμίως ώστε να βοηθήσουν τους ερευνητές και τους εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν καλύτερα διάφορες όψεις της ποιότητας, οι οποίες επηρεάζουν τη νοητική και κοινωνικο-συμπεριφορική ανάπτυξη των παιδιών.
Ολοκληρώνοντας, επιδοκιμάζω αυτή τη μετάφραση και ελπίζω ότι θα αποτελέσει οδηγό για εκείνους/ες που εργάζονται με μικρά παιδιά προκειμένου να δημιουργήσουν τέτοια περιβάλλοντα που θα εμφυσήσουν στα παιδιά την περιέργεια, τη δίψα για ανακάλυψη και την αγάπη για τη μάθηση.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις