0
Your Καλαθι
Πάμμουσος Παιδαγωγία
Η Παιδαγωγική του Θεάτρου
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το Θέατρο γενικότερα και το Θέατρο στην Εκπαίδευση ειδικότερα, με τις ποικίλες μορφές που μπορεί να έχει ως διδακτική μεθοδολογία και διδασκόμενο μάθημα, ως καλλιτεχνική έκφραση και σύστημα επικοινωνίας, μέσα από τη δραματοποίηση και την παραμυθιακή αφήγηση, το χάπενινγκ και το θεατρικό παιχνίδι, την παράσταση και το πολυθέαμα, αποτελεί μια συνισταμένη των Τεχνών στο σύνολό τους, ένα πεδίο συνδιαλλαγής και συνάρθρωσης όλων των Μουσών που αντιπροσωπεύουν και μορφοποιούν δηλωτικά τις ποικίλες όψεις της Παιδείας και της πολιτιστικής δημιουργίας.
Μια τέτοια «πάμμουσος παιδαγωγία» για να συντελεστεί, απαιτεί εμπεριστατωμένη γνώση, θεωρητική κατάρτιση παιδαγωγική επάρκεια, θεατρολογική ενημέρωση, θεατρική εμπειρία, αισθητική καλλιέργεια, ενώ παράλληλα προϋποθέτει φαντασία και οραματισμό, ευρύτερο παιδαγωγικό σχεδιασμό και συνεργασία των εκπαιδευτικών με τους εκπαιδευόμενους αλλά κυρίως του μόνιμου και έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού της σχολικής μονάδας με τους καθηγητές ειδικοτήτων (θεατρολόγο, μουσικό, εικαστικό κ.ά.).Η συνεργασία αυτή θα επιτρέψει την παραγωγή ενός ολοκληρωμένου από καλλιτεχνική και παιδαγωγική άποψη αποτελέσματος , που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της έννοιας ‘’Θέατρο’’, αλλά και ως πραγματική ‘’Σύνοδος Τεχνών’’ θα αποτελεί θεμέλιο για το Σχολείο του 21ου αιώνα.
Γράφουν οι:
Λάκης Κουρετζής, Θόδωρος Γραμματάς, Σάββας Πατσαλίδης, Αύρα Σιδηροπούλου, Αλεξία Παπακώστα, Ιωάννα Μενδρινού,Μαρία Κλαδάκη, Φανή Μυρωνάκη, Βασίλης Πανόπουλος, Σίμος Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Φασουλής, Ιωάννης Βρεττός, Μελανία Χασίδου, Αικατερίνη Καραμήτρου, Κωνσταντία Σοφιάδου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Άντα Γκίβαλου, Ντία Αριστοδήμου, Σίσσυ Τσιφλίδου, Παναγιώτης Μανιάτης, Λένα Μαυρίδου, Gilda Tentorio, Θωμάς Αγραφιώτης, Σταμάτης Γαργαλιάνος, Μαρία Δημάση
Μια τέτοια «πάμμουσος παιδαγωγία» για να συντελεστεί, απαιτεί εμπεριστατωμένη γνώση, θεωρητική κατάρτιση παιδαγωγική επάρκεια, θεατρολογική ενημέρωση, θεατρική εμπειρία, αισθητική καλλιέργεια, ενώ παράλληλα προϋποθέτει φαντασία και οραματισμό, ευρύτερο παιδαγωγικό σχεδιασμό και συνεργασία των εκπαιδευτικών με τους εκπαιδευόμενους αλλά κυρίως του μόνιμου και έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού της σχολικής μονάδας με τους καθηγητές ειδικοτήτων (θεατρολόγο, μουσικό, εικαστικό κ.ά.).Η συνεργασία αυτή θα επιτρέψει την παραγωγή ενός ολοκληρωμένου από καλλιτεχνική και παιδαγωγική άποψη αποτελέσματος , που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της έννοιας ‘’Θέατρο’’, αλλά και ως πραγματική ‘’Σύνοδος Τεχνών’’ θα αποτελεί θεμέλιο για το Σχολείο του 21ου αιώνα.
Γράφουν οι:
Λάκης Κουρετζής, Θόδωρος Γραμματάς, Σάββας Πατσαλίδης, Αύρα Σιδηροπούλου, Αλεξία Παπακώστα, Ιωάννα Μενδρινού,Μαρία Κλαδάκη, Φανή Μυρωνάκη, Βασίλης Πανόπουλος, Σίμος Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Φασουλής, Ιωάννης Βρεττός, Μελανία Χασίδου, Αικατερίνη Καραμήτρου, Κωνσταντία Σοφιάδου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Άντα Γκίβαλου, Ντία Αριστοδήμου, Σίσσυ Τσιφλίδου, Παναγιώτης Μανιάτης, Λένα Μαυρίδου, Gilda Tentorio, Θωμάς Αγραφιώτης, Σταμάτης Γαργαλιάνος, Μαρία Δημάση
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις