0
Your Καλαθι
Για τη διδακτική της φιλοσοφίας
24 προσεγγίσεις
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό δεν αποτελεί ένα τυπικό εγχειρίδιο διδακτικής της φιλοσοφίας υπό τη στενή έννοια και ακριβώς εδώ βρίσκεται η ιδιαίτερη συνεισφορά του.
Όπως αναφέρει και ο Steven M. Cahn στον πρόλογο της πρώτης έκδοσης, η απόφαση να συγκεντρωθούν τα συγκεκριμένα κείμενα προέκυψε με αυθόρμητο τρόπο.
Το αποτέλεσμα είναι ένας συλλογικός τόμος με πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα, ο οποίος, παρά το ότι όλοι οι συντελεστές του είναι ακαδημαϊκοί, δεν χαρακτηρίζεται από επίσημο επιστημονικό ύφος. Καταθέτοντας προσωπικά τους βιώματα, οι συγγραφείς ενεργοποιούν έναν σπάνια ζωντανό διάλογο με τον αναγνώστη.
Έναν διάλογο που δεν φοβάται να δεχθεί την αμφιβολία, τη ρευστότητα, την ασάφεια ή την αντίφαση, καθώς με άμεσο τρόπο ξεδιπλώνονται τα επίμονα ερωτήματα που συνεχώς εγείρονται στον χώρο της διδασκαλίας της φιλοσοφίας.
Όπως αναφέρει και ο Steven M. Cahn στον πρόλογο της πρώτης έκδοσης, η απόφαση να συγκεντρωθούν τα συγκεκριμένα κείμενα προέκυψε με αυθόρμητο τρόπο.
Το αποτέλεσμα είναι ένας συλλογικός τόμος με πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα, ο οποίος, παρά το ότι όλοι οι συντελεστές του είναι ακαδημαϊκοί, δεν χαρακτηρίζεται από επίσημο επιστημονικό ύφος. Καταθέτοντας προσωπικά τους βιώματα, οι συγγραφείς ενεργοποιούν έναν σπάνια ζωντανό διάλογο με τον αναγνώστη.
Έναν διάλογο που δεν φοβάται να δεχθεί την αμφιβολία, τη ρευστότητα, την ασάφεια ή την αντίφαση, καθώς με άμεσο τρόπο ξεδιπλώνονται τα επίμονα ερωτήματα που συνεχώς εγείρονται στον χώρο της διδασκαλίας της φιλοσοφίας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις