0
Your Καλαθι
Για την ανάπτυξη της Φιλαναγνωσίας
Εφαρμοσμένες προτάσεις για δασκάλους, καθηγητές, βιβλιοθηκονόμους και γονείς.
Πρόλογος: Μαλαφάντης Κων.
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Εφαρμοσμένες προτάσεις για δασκάλους, καθηγητές, βιβλιοθηκονόμους και γονείς. Κείμενα των Γ. Δ. Μπίκου, Στ. Νάκη, Γ. Παπαδημητρίου
Στο βιβλίο αυτό, αφού αναφέρουµε µε σχετικά συνοπτικό και απόλυτα εύληπτο για τον κάθε αναγνώστη, τρόπο, τα ψυχολογικά, νοητικά, πολιτισµικά, κοινωνικά, γνωσιακά και αισθητικά οφέλη που προσφέρει η φιλαναγνωσία στους φιλαναγνώστες, παρουσιάζουµε, µε αναλυτικό αλλά και χρηστικό, ταυτόχρονα, τρόπο αρκετές µεθόδους και τεχνικές µε τους οποίους µπορεί ο γονιός, ο δάσκαλος, ο καθηγητής (όποια ειδικότητα και αν έχει) και ο βιβλιοθηκονόµος (αν αναλάβει µια σχολική βιβλιοθήκη, µια λέσχη ανάγνωσης ή του παιδικού και νεανικού τµήµατος µιας οποιασδήποτε Βιβλιοθήκης, η οποία υλοποιεί προγράµµατα ή/και δράσεις φιλαναγνωσίας), να κάνει, κυρίως, τα παιδιά, τους εφήβους αλλά, και τους ενήλικες, φιλαναγνώστες. Και οι προτάσεις µας –οι οποίες στο σύνολό τους έχουν ήδη εφαρµοστεί σε πραγµατικές συνθήκες και έχουν αποδεδειγµένα βοηθήσει κάποιους να αγαπήσουν το διάβασµα– αφορούν:
α) στον χώρο του σχολείου,
β) στον χώρο του σπιτιού, και
γ) στον ευρύτερα δηµόσιο χώρο (βλ. ό,τι αναφέρεται στις λέσχες ανάγνωσης και στις ανταλλακτικές βιβλιοθήκες), στον οποίο συµπεριλαµβάνονται
και οι δηµόσιες και δηµοτικές Βιβλιοθήκες.
Στο βιβλίο αυτό, αφού αναφέρουµε µε σχετικά συνοπτικό και απόλυτα εύληπτο για τον κάθε αναγνώστη, τρόπο, τα ψυχολογικά, νοητικά, πολιτισµικά, κοινωνικά, γνωσιακά και αισθητικά οφέλη που προσφέρει η φιλαναγνωσία στους φιλαναγνώστες, παρουσιάζουµε, µε αναλυτικό αλλά και χρηστικό, ταυτόχρονα, τρόπο αρκετές µεθόδους και τεχνικές µε τους οποίους µπορεί ο γονιός, ο δάσκαλος, ο καθηγητής (όποια ειδικότητα και αν έχει) και ο βιβλιοθηκονόµος (αν αναλάβει µια σχολική βιβλιοθήκη, µια λέσχη ανάγνωσης ή του παιδικού και νεανικού τµήµατος µιας οποιασδήποτε Βιβλιοθήκης, η οποία υλοποιεί προγράµµατα ή/και δράσεις φιλαναγνωσίας), να κάνει, κυρίως, τα παιδιά, τους εφήβους αλλά, και τους ενήλικες, φιλαναγνώστες. Και οι προτάσεις µας –οι οποίες στο σύνολό τους έχουν ήδη εφαρµοστεί σε πραγµατικές συνθήκες και έχουν αποδεδειγµένα βοηθήσει κάποιους να αγαπήσουν το διάβασµα– αφορούν:
α) στον χώρο του σχολείου,
β) στον χώρο του σπιτιού, και
γ) στον ευρύτερα δηµόσιο χώρο (βλ. ό,τι αναφέρεται στις λέσχες ανάγνωσης και στις ανταλλακτικές βιβλιοθήκες), στον οποίο συµπεριλαµβάνονται
και οι δηµόσιες και δηµοτικές Βιβλιοθήκες.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις