0
Your Καλαθι
Η oικονομική διάσταση των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο στηρίζεται στη δουλειά που έκαναν δύο διαδοχικές τάξεις φοιτητών μέσα στο 2002. Οι τάξεις χωρίσθηκαν σε ομάδες, οι οποίες έκαναν έρευνα και έγραψαν εργασίες, η κάθε μία για ένα από τα κεφάλαια του βιβλίου. Η πρώτη τάξη παρέδωσε τις εργασίες της στα μέσα και η δεύτερη στα τέλη του 2002. Η δεύτερη τάξη είχε στη διάθεσή της τα στοιχεία και την εργασία της πρώτης και στόχος της ήταν η ενημέρωση των στοιχείων και η βλετίωση της μορφής και της ποιότητας της εργασίας της πρώτης τάξης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η δεύτερη τάξη ανασκεύασε ριζικά την αρχική εργασία ενώ σε άλλες οι βελτιώσεις ήταν οριακές.
Για τις εργασίες τους, οι φοιτητές απευθύνθηκαν σε πολλά στελέχη από διαφόρους χώρους των ΜΜΕ. Ευχαριστίες οφείλονται σε όλα αυτά τα στελέχη που ευγενικά παρεχώρησαν συνεντεύξεις και βοήθησαν με στοιχεία και γενικότερη πληροφόρηση την ερευνητική προσπάθεια των φοιτητών. Τα ονόματά τους εμφανίζονται στις υποσημειώσεις του κειμένου καθώς στις αναφορές που ακολουθούν το κεφάλαιο για το κάθε μέσο.
Από την εισαγωγή του βιβλίου
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις