Μαρκετινγκ

Από τις βασικές αρχές στις σύγχρονες προκλήσεις
Έκπτωση
10%
Τιμή Εκδότη: 95.00
85.50
Τιμή Πρωτοπορίας
+
9789606456503
Συγγραφέας: Συλλογικό
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Σελίδες:852
Επιμελητής:ΚΕΡΑΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ημερομηνία Έκδοσης:21/11/2024
ISBN:9789606456503
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Βασισμένο στις σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές του μάρκετινγκ, το βιβλίο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Από τις Βασικές Αρχές στις Σύγχρονες Προκλήσεις αποτελεί ένα απαραίτητο σύγγραμμα για τους φοιτητές των διοικητικών και οικονομικών επιστημών, καθώς και για επαγγελματίες που θέλουν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στον τομέα. Το έργο αυτό, το οποίο συνέγραψαν εννέα καθηγητές μάρκετινγκ ελληνικών ΑΕΙ, προσφέρει μια ολοκληρωμένη και σύγχρονη προσέγγιση στην επιστήμη του μάρκετινγκ, με θεωρητικό αλλά και πρακτικό υπόβαθρο.

Η μελέτη του μάρκετινγκ διανθίζεται μέσα από πλήθος παραδειγμάτων και αναλύσεων που βασίζονται στην ελληνική πραγματικότητα. Με αυτόν τον τρόπο, οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν πώς οι παγκόσμιες αρχές του μάρκετινγκ εφαρμόζονται και προσαρμόζονται στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Ειδικά επιλεγμένα case studies από την ελληνική αγορά βοηθούν στην εμπέδωση των εννοιών και των στρατηγικών που αναλύονται σε κάθε κεφάλαιο.

Το βιβλίο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από τις βασικές αρχές της αγοραστικής συμπεριφοράς, τη στρατηγική τοποθέτηση, μέχρι και τις σύγχρονες τάσεις στην ψηφιακή εποχή του μάρκετινγκ. Η σαφής και μεθοδική προσέγγισή του το καθιστά ιδανικό βοήθημα για τη διδασκαλία και την εκμάθηση του μάρκετινγκ.

Είτε ως οδηγός για τους σπουδαστές είτε ως σημείο αναφοράς για τους επαγγελματίες, το ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Από τις Βασικές Αρχές στις Σύγχρονες Προκλήσεις αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για την κατανόηση και εφαρμογή των θεμελιωδών αρχών του μάρκετινγκ στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο.

Περιεχόμενα:

Εισαγωγή στον Κόσμο του Μάρκετινγκ
Ανάλυση Περιβάλλοντος Μάρκετινγκ
Στρατηγικός Σχεδιασμός και Στρατηγικές Μάρκετινγκ
Σύστημα Πληροφοριών και Έρευνα Μάρκετινγκ
Συμπεριφορά Καταναλωτών και Αγοραστών
Τμηματοποίηση-Στόχευση Αγορών και Τοποθέτηση Προϊόντων
Πολιτική προϊόντος και διοίκηση μάρκας
Πολιτική Τιμολόγησης
Πολιτική Διανομής
Πολιτική Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Βιομηχανικό Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ σε Βιομηχανικές (B2B) αγορές
Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων
Κοινωνικό, Ηθικό & Βιώσιμο Μάρκετινγκ
Χαρακτηριστικά Βιβλίου:
Μάρκετινγκ- Πωλήσεις
Α' έκδοση: 21/11/2024
Σελίδες: 852
Διαστάσεις: 21 x 29,7 εκ.
Χρώμα: Έγχρωμο
Εξώφυλλο: Μαλακό
ISBN: 978-960-645-650-3
Κωδικός: 41125
Κωδικός Ευδόξου: 133024652
Διάβασε
ένα απόσπασμα

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!