0
Your Καλαθι
Μελετώντας και διδάσκοντας την Ελληνική Επανάσταση στο σύγχρονο σχολείο
Καινοτόμες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ – ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ιστορική έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες»
Η έκδοση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση και διαπνέεται από έναν κριτικό προβληματισμό, προϊόν του τρόπου έρευνας και διδασκαλίας της Ελληνικής Επανάστασης στο ακαδημαϊκό περιβάλλον του Tμήματος Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Ο προβληματισμός αυτός διαχέεται στο επιστημονικό και εκπαιδευτικό σώμα της ελληνικής κοινωνίας μέσω μιας ομάδας νέων ερευνητών (διδακτόρων, κατόχων μεταπτυχιακού διπλώματος), ενώ συναπαντιέται με έναν πυρήνα ευαίσθητων εκπαιδευτικών της πράξης κυρίως μέσω του ιστορικού, πλέον, επιστημονικού περιοδικού της Νέας Παιδείας.
Στόχος της έκδοσης είναι να δοθεί η ευκαιρία στους άμεσα εμπλεκομένους στην εκπαιδευτική διαδικασία (εκπαιδευτικούς, μαθητές, φοιτητές) να μελετήσουν το κορυφαίο ιστορικό γεγονός της Ελληνικής Επανάστασης με σύγχρονες βιωματικές, συνεργατικές και διερευνητικές μεθόδους, στοιχείο το οποίο θα τους ωθήσει να προσεγγίσουν κριτικά τη σημασία της, κυρίως στο παρόν και στο μέλλον, τόσο για την ελληνική κοινωνία όσο και για τους πολίτες, και ιδιαίτερα για τις νεότερες γενιές που διδάσκονται Ιστορία στην εκπαίδευση. Παράλληλα, αυτή η «διδακτική εμπειρία» μπορεί να αποτελέσει αφετηρία αναστοχασμού και αναθεώρησης του τρόπου διδασκαλίας της Ιστορίας στο σύγχρονο σχολείο.
Οι συγγραφείς του τόμου είναι: ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΥΤΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΑΚΩΤΣΟΥ, ΕΛΕΝΑ ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΟΥ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΥΡΓΙΑΝΤΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΥΣΕΡΗ, ΤΑΝΙΑ ΚΡΕΒΑΪΚΑ, ΣΟΦΙΑ ΛΑΪΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΤΗ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΕΡΕΝΤΙΤΗΣ, ΝΑΤΑΣΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ, ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ, ΜΑΓΔΑ ΜΠΑΛΑΦΟΥΤΗ, ΣΙΜΟΣ ΜΠΟΖΙΚΗΣ, ΦΟΙΒΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ, ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΤΙΔΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ Θ. ΠΙΖΑΝΙΑΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΠΟΥΛΙΑΣΗΣ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΟΥ, ΚΛΕΙΩ ΣΤΑΜΟΥ, ΗΛΙΑΣ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΥΡΙΓΑ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΖΑΚΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΥΡΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΑΡΔΗ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ιστορική έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες»
Η έκδοση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση και διαπνέεται από έναν κριτικό προβληματισμό, προϊόν του τρόπου έρευνας και διδασκαλίας της Ελληνικής Επανάστασης στο ακαδημαϊκό περιβάλλον του Tμήματος Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Ο προβληματισμός αυτός διαχέεται στο επιστημονικό και εκπαιδευτικό σώμα της ελληνικής κοινωνίας μέσω μιας ομάδας νέων ερευνητών (διδακτόρων, κατόχων μεταπτυχιακού διπλώματος), ενώ συναπαντιέται με έναν πυρήνα ευαίσθητων εκπαιδευτικών της πράξης κυρίως μέσω του ιστορικού, πλέον, επιστημονικού περιοδικού της Νέας Παιδείας.
Στόχος της έκδοσης είναι να δοθεί η ευκαιρία στους άμεσα εμπλεκομένους στην εκπαιδευτική διαδικασία (εκπαιδευτικούς, μαθητές, φοιτητές) να μελετήσουν το κορυφαίο ιστορικό γεγονός της Ελληνικής Επανάστασης με σύγχρονες βιωματικές, συνεργατικές και διερευνητικές μεθόδους, στοιχείο το οποίο θα τους ωθήσει να προσεγγίσουν κριτικά τη σημασία της, κυρίως στο παρόν και στο μέλλον, τόσο για την ελληνική κοινωνία όσο και για τους πολίτες, και ιδιαίτερα για τις νεότερες γενιές που διδάσκονται Ιστορία στην εκπαίδευση. Παράλληλα, αυτή η «διδακτική εμπειρία» μπορεί να αποτελέσει αφετηρία αναστοχασμού και αναθεώρησης του τρόπου διδασκαλίας της Ιστορίας στο σύγχρονο σχολείο.
Οι συγγραφείς του τόμου είναι: ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΥΤΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΑΚΩΤΣΟΥ, ΕΛΕΝΑ ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΟΥ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΥΡΓΙΑΝΤΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΥΣΕΡΗ, ΤΑΝΙΑ ΚΡΕΒΑΪΚΑ, ΣΟΦΙΑ ΛΑΪΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΤΗ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΕΡΕΝΤΙΤΗΣ, ΝΑΤΑΣΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ, ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ, ΜΑΓΔΑ ΜΠΑΛΑΦΟΥΤΗ, ΣΙΜΟΣ ΜΠΟΖΙΚΗΣ, ΦΟΙΒΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ, ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΤΙΔΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ Θ. ΠΙΖΑΝΙΑΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΠΟΥΛΙΑΣΗΣ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΟΥ, ΚΛΕΙΩ ΣΤΑΜΟΥ, ΗΛΙΑΣ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΥΡΙΓΑ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΖΑΚΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΥΡΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΑΡΔΗ
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις