0
Your Καλαθι
Παιδιά με ειδικές ανάγκες
Οικογένεια και σχολείο
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια σοβαρή και εμπεριστατωμένη προσπάθεια ανάλυσης και κατανόησης των δυσκολιών και των προβλημάτων που ανακύπτουν τόσο στο "φυσικό" (Οικογένεια) όσο και στο "τεχνητό/τυπικό" (Σχολείο) περιβάλλον μάθησης και ανάπτυξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες.
Στις δύο μεγάλες θεματικές τους ενότητες (Α. Παιδιά με ειδικές ανάγκες και οικογένεια, Β. Παιδιά με ειδικές ανάγκες και σχολείο) ο ενδιαφερόμενος αναγνώστης θα βρει βασικά στοιχεία θεωρητικού, ερευνητικού και πρακτικού περιεχομένου για την κατανόηση ενός συγκεκριμένου κάθε φορά προβλήματος, καθώς και κατευθυντήριες γραμμές για την αντιμετώπισή του.
Οι συγγραφείς των κειμένων προέρχονται από το χώρο της ψυχολογίας και της εκπαίδευσης (ειδικής και γενικής), καθώς και οι δύο αυτές ειδικότητες έχουν ως κοινό στόχο και μέλημα την αξιοποίηση όλου του δυναμικού των παιδιών, την καλλιέργειά τους με δεξιότητες, την ανάπτυξη της προσωπικότητας και των ικανοτήτων τους, ώστε να πετύχουν το καλύτερο δυνατό στη ζωή τους.
Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς -γενικής και ειδικής αγωγής, ψυχολόγους κλινικής, σχολικής και συμβουλευτικής κατεύθυνσης-, κοινωνικούς λειτουργούς, και γενικότερα σε όσους εμπλέκονται στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων/υπηρεσιών υποστήριξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες και των οικογενειών τους.
Στις δύο μεγάλες θεματικές τους ενότητες (Α. Παιδιά με ειδικές ανάγκες και οικογένεια, Β. Παιδιά με ειδικές ανάγκες και σχολείο) ο ενδιαφερόμενος αναγνώστης θα βρει βασικά στοιχεία θεωρητικού, ερευνητικού και πρακτικού περιεχομένου για την κατανόηση ενός συγκεκριμένου κάθε φορά προβλήματος, καθώς και κατευθυντήριες γραμμές για την αντιμετώπισή του.
Οι συγγραφείς των κειμένων προέρχονται από το χώρο της ψυχολογίας και της εκπαίδευσης (ειδικής και γενικής), καθώς και οι δύο αυτές ειδικότητες έχουν ως κοινό στόχο και μέλημα την αξιοποίηση όλου του δυναμικού των παιδιών, την καλλιέργειά τους με δεξιότητες, την ανάπτυξη της προσωπικότητας και των ικανοτήτων τους, ώστε να πετύχουν το καλύτερο δυνατό στη ζωή τους.
Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς -γενικής και ειδικής αγωγής, ψυχολόγους κλινικής, σχολικής και συμβουλευτικής κατεύθυνσης-, κοινωνικούς λειτουργούς, και γενικότερα σε όσους εμπλέκονται στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων/υπηρεσιών υποστήριξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες και των οικογενειών τους.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις