0
Your Καλαθι
Ποίηση και Εκπαίδευση
Πρακτικά τριακοστού έκτου συμποσίου ποίησης.
Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών, 1-2 Ιουλίου 2017
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Στα Πρακτικά του 36ου Συμποσίου Ποίησης μάχιμοι εκπαιδευτικοί και από τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης καταθέτουν τις εμπειρίες, τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους για τη θέση, τη σημασία και τον τρόπο προσέγγισης της ποίησης στο σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Στον τόμο αυτό περιλαμβάνονται 25 εισηγήσεις και ανακοινώσεις, θεωρητικά κείμενα για την παιδευτική λειτουργία της ποίησης και τη θέση της στην εκπαίδευση, και εκπαιδευτικές πρακτικές, το θεωρητικό τους πλαίσιο και τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από την εφαρμογή τους στην τάξη. Ανάμεσα σ’ αυτές πολλά παραδείγματα αλλά και κατευθύνσεις για την εφαρμογή της δημιουργικής γραφής ως διδακτικής πρακτικής για την προσέγγιση της ποίησης και την ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών.
Περιλαμβάνονται κείμενα των:
Μιχάλη Γ. Μερακλή, Ηρακλή Εμμ. Καλλέργη, Αφροδίτης Αθανασοπούλου, Θεόδωρου Μπαρή, Σοφίας Π. Χριστοπούλου, Ευφροσύνης Κωσταρά, Χρυσούλας Σπυρέλη, Παναγιώτας Ψυχογυιοπούλου, Ελένης Γούλα, Στεφανίας Ι. Κωστοπούλου, Χρήστου Μουτάφη, Κωνσταντίνου Μπούρα, Μαρίας Παπανδρικοπούλου,Μίνας Π. Πετροπούλου, Μαίρης Σιδηρά, Ξένης Σκαρτσή, Γιώργου Τσιρώνη, Αργυρούλας Αλεξανδροπούλου, Παναγιώτη Αγγελακόπουλου, Ελένης Φωτιάδου, Ιωάννη Γκότση, Μαρίλης Δουζίνα, Αλεξάνδρας Καρκάτσα, ΣοφίαςΚασβίκη,Ευγενίας Κωστακοπούλου, Μαρίας Σιάτου.
Στο δεύτερο μέρος του τόμου περιλαμβάνονται ποιήματα-έργα μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρουσιάστηκαν στην ειδική Συνεδρία για τη Δημιουργική Γραφή στην ποίηση στη σχολική τάξη.
Περιλαμβάνονται επίσης ποιήματα ποιητών εκπαιδευτικών που παρουσιάστηκαν στο Συμπόσιο, και τα ποιήματα που επέλεξαν και απάγγειλαν στα ενδιάμεσα των εισηγήσεων-ανακοινώσεων σύνεδροι εκπαιδευτικοί και φοιτητές.
Τέλος, σε ειδική ενότητα, δημοσιεύονται τα ποιήματα των μαθητών που βραβεύθηκαν στον διαγωνισμό του 36ου Συμποσίου Ποίησης για μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων του Νομού Αχαΐας, ο οποίος πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή του Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.
Στον τόμο αυτό περιλαμβάνονται 25 εισηγήσεις και ανακοινώσεις, θεωρητικά κείμενα για την παιδευτική λειτουργία της ποίησης και τη θέση της στην εκπαίδευση, και εκπαιδευτικές πρακτικές, το θεωρητικό τους πλαίσιο και τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από την εφαρμογή τους στην τάξη. Ανάμεσα σ’ αυτές πολλά παραδείγματα αλλά και κατευθύνσεις για την εφαρμογή της δημιουργικής γραφής ως διδακτικής πρακτικής για την προσέγγιση της ποίησης και την ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών.
Περιλαμβάνονται κείμενα των:
Μιχάλη Γ. Μερακλή, Ηρακλή Εμμ. Καλλέργη, Αφροδίτης Αθανασοπούλου, Θεόδωρου Μπαρή, Σοφίας Π. Χριστοπούλου, Ευφροσύνης Κωσταρά, Χρυσούλας Σπυρέλη, Παναγιώτας Ψυχογυιοπούλου, Ελένης Γούλα, Στεφανίας Ι. Κωστοπούλου, Χρήστου Μουτάφη, Κωνσταντίνου Μπούρα, Μαρίας Παπανδρικοπούλου,Μίνας Π. Πετροπούλου, Μαίρης Σιδηρά, Ξένης Σκαρτσή, Γιώργου Τσιρώνη, Αργυρούλας Αλεξανδροπούλου, Παναγιώτη Αγγελακόπουλου, Ελένης Φωτιάδου, Ιωάννη Γκότση, Μαρίλης Δουζίνα, Αλεξάνδρας Καρκάτσα, ΣοφίαςΚασβίκη,Ευγενίας Κωστακοπούλου, Μαρίας Σιάτου.
Στο δεύτερο μέρος του τόμου περιλαμβάνονται ποιήματα-έργα μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρουσιάστηκαν στην ειδική Συνεδρία για τη Δημιουργική Γραφή στην ποίηση στη σχολική τάξη.
Περιλαμβάνονται επίσης ποιήματα ποιητών εκπαιδευτικών που παρουσιάστηκαν στο Συμπόσιο, και τα ποιήματα που επέλεξαν και απάγγειλαν στα ενδιάμεσα των εισηγήσεων-ανακοινώσεων σύνεδροι εκπαιδευτικοί και φοιτητές.
Τέλος, σε ειδική ενότητα, δημοσιεύονται τα ποιήματα των μαθητών που βραβεύθηκαν στον διαγωνισμό του 36ου Συμποσίου Ποίησης για μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων του Νομού Αχαΐας, ο οποίος πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή του Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις