Πρώτοι στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 18.50
12.95
Τιμή Πρωτοπορίας
+
146429
Συγγραφέας: Συλλογικό
Εκδόσεις: Κριτική
Σελίδες:168
Επιμελητής:KITCHING J
Μεταφραστής:ΜΟΥΖΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ
Ημερομηνία Έκδοσης:01/11/2002
ISBN:9789602182901
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Το μυστικό μιας επιτυχημένης επιχείρησης είναι να έχει ευχαριστημένους πελάτες, που θα συνεχίσουν να την προτιμούν ακόμη κι αν εμφανιστούς νέοι ανταγωνιστές.
Το μέλλον ανήκει στις επιχειρήσεις εκείνες που μπορούν να πείσουν ακόμη και τους πιο δύσκολους και απαιτητικούς πελάτες ότι τους επιφυλλάσσεται ιδιαίτερη μεταχείριση.
Βιβλίο-οδηγός, με ιδέες για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, που έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία σε κορυφαίες επιχειρήσεις.
- Δείξτε στον πελάτη ότι νοιάζεστε για τα προβλήματά του
- Ωφεληθείτε από τα παράπονά του και τις συστάσεις του
- Οι υπηρεσίες πρέπει να είναι εξαιρετικές σε όλους τους τομείς της επιχείρησής σας
- Διατηρείστε την άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη όσο περισσότερο μπορείτε

Βιβλίο γραμμένο για να το συμβουλεύεστε ξανά και ξανά, και όχι για να διαβαστεί μία μόνο φορά.

Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!