0
Your Καλαθι
Στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων παιδιών και εφήβων στο σχολικό περιβάλλον. Εκπαιδευτική Ψυχολογία.
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Ο παρών συλλογικός τόμος πραγματεύεται ένα μεγάλο εύρος θεμάτων που σχετίζονται με την Εκπαιδευτική Ψυχολογία και ειδικότερα εστιάζει σε Στρατηγικές Διαχείρισης Κρίσεων Παιδιών και Εφήβων στο Σχολικό Περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:
· Νευροαναπτυξιακές διαταραχές και αποκλίνουσα συμπεριφορά: Παιδιά με ΔΕΠ-Υ και παραβατικότητα στην τάξη
· Διαταραχές ανάπτυξης, μάθησης και συμπεριφοράς ως παράγοντες επικινδυνότητας για την εκδήλωση αποκλίνουσας, επιθετικής ή και παραβατικής συμπεριφοράς
· Παρα?γοντες κινδυ?νου στην οικογε?νεια και εκδήλωση επιθετικής συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον
· Συμπεριφορε?ς που απορρε?ουν απο? διαταραχε?ς αισθητηρικη?ς επεξεργασι?ας – Εκπαιδευτική εργοθεραπεία
· H αυτορρύθμιση της μάθησης σε σχολικό πλαίσιο
· Συναισθηματικε?ς δυσκολι?ες και επιθετικη? συμπεριφορα? παιδιω?ν
· H ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές: υποστηρικτικές στρατηγικές στην τάξη
Το ψυχόδραμα και ο κινηματογράφος ως στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στη σχολική τάξη
· Εκφάνσεις Θετικη?ς Ψυχολογι?ας στην εκπαι?δευση
· Συλλογικό πλαίσιο πρόληψης και διαχείρισης προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς: Το παράδειγμα του σχολικού συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (ΠροΘεΣυ)
· Αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη
· Στρατηγικές διαχείρισης μαθητών υπό το πρίσμα της εθνοπολιτισμικής ετερότητας και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
· Νευροαναπτυξιακές διαταραχές και αποκλίνουσα συμπεριφορά: Παιδιά με ΔΕΠ-Υ και παραβατικότητα στην τάξη
· Διαταραχές ανάπτυξης, μάθησης και συμπεριφοράς ως παράγοντες επικινδυνότητας για την εκδήλωση αποκλίνουσας, επιθετικής ή και παραβατικής συμπεριφοράς
· Παρα?γοντες κινδυ?νου στην οικογε?νεια και εκδήλωση επιθετικής συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον
· Συμπεριφορε?ς που απορρε?ουν απο? διαταραχε?ς αισθητηρικη?ς επεξεργασι?ας – Εκπαιδευτική εργοθεραπεία
· H αυτορρύθμιση της μάθησης σε σχολικό πλαίσιο
· Συναισθηματικε?ς δυσκολι?ες και επιθετικη? συμπεριφορα? παιδιω?ν
· H ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές: υποστηρικτικές στρατηγικές στην τάξη
Το ψυχόδραμα και ο κινηματογράφος ως στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στη σχολική τάξη
· Εκφάνσεις Θετικη?ς Ψυχολογι?ας στην εκπαι?δευση
· Συλλογικό πλαίσιο πρόληψης και διαχείρισης προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς: Το παράδειγμα του σχολικού συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (ΠροΘεΣυ)
· Αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη
· Στρατηγικές διαχείρισης μαθητών υπό το πρίσμα της εθνοπολιτισμικής ετερότητας και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις