0
Your Καλαθι
Σύγχρονες προσεγγίσεις για ένα αυτόνομο ελληνικό σχολείο
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Πότε ένα σχολείο λογίζεται ως αυτόνομο;
Πώς λειτουργούν τα σχολεία ως αυτόνομοι οργανισμοί; Υπάρχουν συγκεκριμένες συνθήκες στο οργανωσιακό περιβάλλον ενός σχολείου που οδηγούν στην αυτονόμησή του και ποιες είναι αυτές; Ποιο μοντέλο ηγεσίας υιοθετείται σε αυτόνομα αυτορρυθμιζόμενα σχολεία;
Ποια κουλτούρα αναδύουν και ποιο μοντέλο αποτελεσματικότητας υιοθετούν;
Αυτά είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που επιχειρεί το συγκεκριμένο επιστημονικό σύγγραμμα να απαντήσει θεμελιώνοντας τα επιχειρήματα σε επιστημονικές θεωρίες και έρευνα από το χώρο της Οργάνωσης και Διοίκησης της εκπαίδευσης.
Συντελεστές: Μανώλης Κουτούζης, Μαρία Παπαϊωάννου, Μαρία Συτζιούκη, Δημήτρης Χαλκιώτης, Ευθυμία Λαλιώτη
Πώς λειτουργούν τα σχολεία ως αυτόνομοι οργανισμοί; Υπάρχουν συγκεκριμένες συνθήκες στο οργανωσιακό περιβάλλον ενός σχολείου που οδηγούν στην αυτονόμησή του και ποιες είναι αυτές; Ποιο μοντέλο ηγεσίας υιοθετείται σε αυτόνομα αυτορρυθμιζόμενα σχολεία;
Ποια κουλτούρα αναδύουν και ποιο μοντέλο αποτελεσματικότητας υιοθετούν;
Αυτά είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που επιχειρεί το συγκεκριμένο επιστημονικό σύγγραμμα να απαντήσει θεμελιώνοντας τα επιχειρήματα σε επιστημονικές θεωρίες και έρευνα από το χώρο της Οργάνωσης και Διοίκησης της εκπαίδευσης.
Συντελεστές: Μανώλης Κουτούζης, Μαρία Παπαϊωάννου, Μαρία Συτζιούκη, Δημήτρης Χαλκιώτης, Ευθυμία Λαλιώτη
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις